Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

30 lipca 2008, 10:00
Pałac Ślubów, Słupsk pl. Zwycięstwa 3

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Wystąpienie Prezydenta Miasta Słupska.
  3. Podjęcie uchwał:
    1. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 25/1),
    2. w sprawie zmian w budżecie Miasta Słupska na 2008 rok (druk nr 25/2),
    3. w sprawie realizacji inwestycji pn. „Park Wodny Centrum Rekreacji, Sportu i Rehabilitacji w Słupsku” (druk nr 25/3),
    4. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIII/324/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 28 maja 2008 r. w sprawie podjęcia realizacji projektu pt. „Europejskie Biuro Partnerstw”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 – 2013 Priorytetu VII, Działania 7.2, Poddziałania 7.2.1, nr wniosku: WND-POKL.07.02.01-22-067/08 (druk nr 25/4),
    5. w sprawie podjęcia realizacji projektu pt. „TACY SAMI – aktywizacja społeczno-zawodowa osób niepełnosprawnych z terenu Miasta Słupska”, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 – 2013 Priorytetu: VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania: 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania: 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, nr wniosku: POKL.06.01.01-22-041/08 (druk nr 25/5),
    6. w sprawie zatwierdzenia projektu pn. „Szkolenia dla niepełnosprawnych szansą na nowy zawód”, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (druk nr 25/6),
    7. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/323/08 z dnia 28 maja 2008r. w sprawie ustalenia sieci oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 25/7),
    8. w sprawie zmiany nazwy szkoły publicznej Gimnazjum nr 3 w Słupsku przy ulicy A. Mickiewicza 32 (druk nr 25/8),
    9. w sprawie zmiany uchwały Nr XXIII/277/2000 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 października 2000r. w sprawie szczegółowych zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, których plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć, niektórych nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Miejską Słupsk (druk nr 25/9),
    10. w sprawie przejęcia do zasobu mienia komunalnego prawa własności nieruchomości położonej w Słupsku przy ul.Grunwaldzkiej 1 (druk nr 25/10),
    11. w sprawie nabycia do zasobu mienia komunalnego nieruchomości położonej w Słupsku przy ul.Orkana (druk nr 25/11),
    12. w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości położonych w Słupsku przy ulicy Klonowej (druk nr 25/12),
    13. w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji Województwu Pomorskiemu w 2008 roku na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, położonym na obszarze miasta Słupska (druk nr 25/13).
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek