Informacje o posiedzeniach Rady Miejskiej - Rada Miejska

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

XXV sesja Rady Miejskiej w Słupsku

26 maja 2004, 10:00
sala nr 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku

Porządek obrad

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Sprawozdanie z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Słupsku podjętych na sesji w dniu 31 marca 2004 r. (stan na dzień 11.05.2004 r.)
  3. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku o stanie sanitarno – epidemiologicznym miasta Słupska w 2003 roku.
  4. Podjęcie uchwał:
    • w sprawie zmian w budżecie miasta Słupska na 2004 rok (Druk nr 25/9),
    • w sprawie zmiany uchwały budżetowej na 2004 rok (Druk nr 25/10),
    • w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Powiatem Słupskim (Druk nr 25/13),
    • w sprawie jednorazowej pomocy pieniężnej z tytułu urodzenia dziecka (Druk nr 25/16),
    • w sprawie zmiany uchwały Nr XII/98/03 z dnia 28 maja 2003 r. w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe świadczone przez Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku (Druk nr 25/14),
    • w sprawie zawarcia porozumienia międzygminnego pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Gminą Kobylnica w zakresie zbiorowego transportu lokalnego (Druk nr 25/17),
    • w sprawie powierzenia przez Powiat Słupski Gminie Miejskiej Słupsk – miastu na prawach powiatu zadania publicznego powiatu w zakresie prowadzenia powiatowej biblioteki publicznej (Druk nr 25/8),
    • w sprawie utworzenia Teatru Dramatycznego w Słupsku oraz nadania statutu (Druk nr 25/11),
    • w sprawie zaopiniowania projektów rozporządzeń Ministra Infrastruktury w sprawie pozbawienia dróg kategorii dróg krajowych oraz zaliczenia dróg do kategorii dróg krajowych (Druk nr 25/7),
    • w sprawie zatwierdzenia taryfy cen i opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na obszarze Gminy Miejskiej Słupsk (Druk nr 25/15) - pismem GKMiOŚ.V.7036-1/04 z 25 maja 2004 r. Prezydent Miasta Słupska wycofał projekt uchwały ,
    • w sprawie ustalenia stawki czynszu regulowanego dla zasobów mieszkaniowych na Osiedlu Westerplatte – Hubalczyków stanowiących własność “Słupskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego – Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku (Druk nr 25/1),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu przyległego do ulic Wolności, Kopernika i Bałtyckiej (Druk nr 25/2),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska dla terenu przyległego do ulic Wolności, Kopernika i Bałtyckiej oraz uchylenie uchwały (Druk nr 25/5),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupsk dla terenu położonego przy ulicy Sadowej (Druk nr 25/3),
    • w sprawie przystąpienia do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego miasta Słupska dla terenu pomiędzy ulicami Przemysłową, Grottgera i Szczecińską (Druk nr 25/6),
    • w sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska dla terenu pomiędzy ulicami Przemysłową, Grottgera i Szczecińską. (Druk nr 25/4),
    • w sprawie zawarcia porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Słupsk a Ministrem Edukacji Narodowej i Sportu na realizację zadania polegającego na organizacji i przeprowadzaniu kursów języka polskiego i adaptacyjnych dla repatriantów i członków ich najbliższej rodziny (Druk nr 25/18),
    • w sprawie kierunkowych założeń polityki budżetowej Miasta na 2005 rok (Druk nr 25/19) - Rada Miejska wprowadziła projekt uchwały do porządku obrad .
  5. Rozpatrzenie skargi pana Andrzeja Mazgoły na działalność Prezydenta Miasta dotyczącą nie załatwienia w terminie wniosku o rejestrację pojazdu.
  6. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
  7. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
31 lipca 2008
Informację opublikował:
Administrator BIP
Data publikacji:
31 lipca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek