Rejestr umów - Urząd Miejski - Rejestr umów

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Rejestr umów - Urząd Miejski

Lp.Przedmiot umowyWykonawca umowyWartość umowy *Treść umowyData zawarcia umowyOkres obowiązywania umowyNumer umowy
5457Zakup latarek ręcznychDamian Maciejewski360,00 zł27.09.201827.09.2018
20.10.2018
BiZK-IV.3222.27.2018
5456Zakup radiotelefonówPERFECT Mieszkowski i Tarnawska sp. j1 623,60 zł27.09.201827.09.2018
20.10.2018
BiZK-IV.3222.26.2018
5455Zakup przemysłowego osuszacza powietrzaAmassi Group1 999,0027.09.201827.09.2018
16.10.2018
BiZK-I.3222.25.2018
5454Hosting Premiumhome.pl S.A.147,60 zł25.09.201825.09.2018
12.10.2018
AT.RI.VII.2600.23.2018
5453Zakup biurek - 4 szt.Sopranno3 148,80 zł24.09.201824.09.2018
24.11.2018
AT-2600.6.70.2018
5452Zakup zasilaczy sieciowych do telefonów IPComel - Telekomunikacja i Informatyka680,00 zł24.09.201824.09.2018
15.10.2018
AT.RI.VII.2600.22.2018
5451Serwis klimatyzacji w serwerowni.InwestMatEko565,80 zł24.09.201824.08.2018
24.10.2018
AT-2600.6.69.2018
5450Przedmiot umowy dotyczy udziału 3 osób w konferencji pt. Uzależnienia i przemoc ze szczególnym uwzględnieniem tych problemów wśród młodzieży, która odbyła się w dniach 18-21.10.2018 r. w Jastrzębiej Górze.Polskie Towarzystwo Pomocy Telefonicznej, Sopot1 260,00 zł21.09.201818.10.2018
21.10.2018
PA-III.8135.12.3.2018
5449Przedłużenie terminu wykonania prac ogólnobudowlanych do 12.10.2018 r. - Zagospodarowanie podwórka na tyłach Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Jaracza w Słupsku , zadanie pn. Łamiemy bariery,łączymy pokolenia - rewitalizacja Obszaru Podgrodzia, Starego Miasta I Śródmieścia Miasta SłupskaBUILD Sp. zo.o.przedłużenie terminu wykonania prac21.09.2018czas nieokreślonyAneks nr 3 do umowy nr ZP.30/2018
5448Sprzedaż, dostawa i instalacja sprzętu: symulator jazdy samochodem ciężarowym, zadanie pn. Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w SłupskuOśrodek Doskonalenia Zawodowego Koźmin Wielkopolski80 000,00 zł21.09.201821.09.2018
16.11.2018
ZP.77/2018
5447Zakup teczek na dokumenty wyborcze.INTROPAK800,00 zł20.09.201820.09.2018COM-I-2600.10.2018
5446Zakup taśmy ostrzegawczejHurtownia BHP MO123,00 zł20.09.201820.09.2018
15.10.2018
AT-2600.6.66.2018
5445Zakup krzeseł konferencyjnych.1000krzeseł.pl Anna Mazur1 210,00 zł19.09.201819.09.2018COM-I-2600.7.2018
5444Realizacja zadania publicznego pod tytułem: "Październik - miesiąc dobroci dla zwierząt", polegającego na pobudzeniu aktywności obywatelskiej w zakresie podejmowania działań na rzecz zwierzątMiędzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva15 000,00 zł19.09.20181.10.2018
28.10.2018
2/GKiOŚ/2018
5443Zakup foteli biurowych.MebleExpo2 123,00 zł19.09.20186.09.2018
8.10.2018
AT-2600.6.59.2018
5442Zakup kabin do głosowania dla osób niepełnosprawnych.MAG-DAL8 250,00 zł18.09.201818.09.2018COM-I-2600.11.2018
5441Zakup lampy biurowej, przedłużacza elektrycznego oraz żarówek LED.OBI540,00 zł18.09.201818.09.2018COM-I-2600.8.2018
5440Sprzedaż oraz dostawa fabrycznie nowego sprzętu: narzędzia i uchwyty do obróbki mechanicznej (ZSMiL), zadanie pn. Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - modernizacja i wyposażenie trzech ponadgimnazjalnych szkół zawodowych w SłupskuPrzedsiębiorstwo Handlowe "ROTOR"14 040,60 zł18.09.201818.09.2018
13.11.2018
ZP.78/2018
5439Zakup ramkiGaleria Sztuki Współczesnej" Nowa Brama"50,00 zł18.09.201818.09.2018
18.10.2018
AT-2600.6.65.2018
5438Olej silnikowy.HURTEX SC300,00 zł18.09.201818.09.2018
26.09.2018
AT-2600.6.63.2018

*) „Wartość umowy” stanowi maksymalną wartość przewidzianą na realizację umowy. W niektórych przypadkach może ona być różna od rzeczywiście wydatkowanych środków

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek