stanowisko ds. organizacyjnych w Wydziale Dialogu i Komunikacji Społecznej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. organizacyjnych
w Wydziale Dialogu i Komunikacji Społecznej
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe;
-
minimum 2 – letni staż pracy;
-
kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
mile widziane wykształcenie wyższe o profilu: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, socjologia, pedagogika;
-
mile widziana znajomość języka angielskiego;
-
mile widziane doświadczenie zawodowe w podmiotach (także organizacjach pozarządowych) zajmujących się problematyką rozwoju społeczeństwa obywatelskiego, partycypacji, konsultacji społecznych, dialogu społecznego;
-
praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana;
-
umiejętność współpracy;
-
komunikatywność;
-
umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach konfliktowych;
-
kreatywność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za prowadzenie spraw organizacyjnych Wydziału, wsparcie mieszkańców i organizacji pozarządowych.
Ważniejsze zadania:
Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:
-
przyjmowanie interesantów i nadzór nad korespondencją wpływającą i wychodzącą z Wydziału;
-
prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału, w tym sporządzanie sprawozdań, planów wydatków i dochodów Wydziału;
-
udostępnianie informacji publicznej i prowadzonych spraw dotyczących jej ponownego wykorzystania oraz prowadzenie postępowań odwoławczych w tym zakresie w ramach kompetencji Wydziału;
-
prowadzenie monitoringu wskazanych przez Prezydenta spraw, prowadzonych przez Wydziały Urzędu i jednostki organizacyjne miasta;
-
bieżące gromadzenie informacji o pozabudżetowych źródłach finansowania projektów związanych z politykami mieszczącymi się w zadaniach Wydziału oraz pozyskiwanie środków z tych źródeł;
-
koordynacja współpracy pomiędzy Miastem Słupsk a organizacjami pozarządowymi;
-
przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, ich przekazywanie do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej;
-
obsługa organizacyjna Słupskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego oraz Rady Kobiet;
-
inicjowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie organizowanych kampanii społecznych w zakresie merytorycznym Wydziału;
-
monitoring działania poprawności funkcjonowania oraz inicjowania zmian systemowych w Biuletynie Informacji Publicznej w zakresie merytorycznym Wydziału;
-
realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;
-
wykonywanie innych czynności wchodzących w zakres działania Wydziału zleconych przez Dyrektora.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
-
intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.
V. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o posiadanym obywatelstwie;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VII.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. organizacyjnych w Wydziale Dialogu i Komunikacji Społecznej” w terminie do dnia 9 kwietnia 2018 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,17 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
ds. organizacyjnych
w Wydziale Dialogu i Komunikacji Społecznej
Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko została wybrana Pani Monika Rapacewicz
zamieszkała w słupsku
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym. Pani Monika Rapacewicz uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 30 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 27 marca 2018
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 20 kwietnia 2018