Praca

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

stanowisko ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

status: zamkniete

ROBERT BIEDROŃ

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko pracy

ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi

w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w wymiarze etatu: pełnym

W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU

PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK


Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;

  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

  3. wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub z elementami ochrony środowiska;

  4. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;

  5. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;

  6. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. mile widziana znajomość języków obcych;

  2. mile widziana praca w jednostkach samorządu terytorialnego, administracji publicznej;

  3. umiejętność interpretowania przepisów prawnych;

  1. znajomość podstawowych przepisów:

  1. ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;

  2. ustawy o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych;

  3. ustawy prawo ochrony środowiska;

  4. ustawy o samorządzie gminnym;

  5. ustawy kodeks postępowania administracyjnego;

  1. łatwość komunikacji;

  2. umiejętność argumentowania;

  3. kreatywność;

  4. umiejętność pracy w zespole;

  5. odporność na stres.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.

Ważniejsze zadania:

Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:

  1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza;

  2. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia;

  3. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu;

  4. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;

  5. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego;

  6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących;

  7. prowadzenie działań edukacyjnych oraz rozpatrywanie skarg i wniosków z zakresu prowadzonych spraw;

  8. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie;

  9. znajomość programów strategicznych z zakresu prowadzonych spraw zarówno na szczeblu lokalnym jak i krajowym oraz nadzorowanie realizacji założeń tych dokumentów;

  10. przygotowywanie i przekazywanie właściwym organom i podmiotom sprawozdań oraz innych dokumentów określonych przepisami prawa z zakresu prowadzonych spraw;

  11. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko;

  12. podejmowanie działań i promowanie rozwiązań na rzecz ochrony środowiska zapobiegających niekorzystnym zmianom klimatycznym.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

  1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;

  2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;

  3. wymuszona pozycja ciała;

  4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.

V. Wymagane dokumenty:

  1. życiorys (CV);

  2. list motywacyjny;

  3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);

  4. kwestionariusz osobowy;

  5. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii; o zapoznaniu się z informacją odnośnie przetwarzania danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji;

  6. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);

  7. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).

VI. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.

VII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:

Nabór na stanowisko ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 8 października 2018 r.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.

Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.

Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miasta w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom.

Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3

NA STANOWISKO:

ds. ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi

w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Informuję, że w wyniku zakończenia naboru na wymienione stanowisko nie wybrano żadnego kandydata.

Uzasadnienie nie zatrudnienia żadnego kandydata:

Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata i nie rekomenduje
kandydata do zatrudnienia, gdyż uzyskał mniej niż 50% punktów możliwych do uzyskania).


Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Kadrami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
Data wytworzenia:
20 września 2018
Informację opublikował:
Ewa Siastacz
Data publikacji:
30 października 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek