Przetargi

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

I przetarg pisemny ograniczony na wynajem lokalu użytkowego, stanowiącego własność Miasta Słupska, położonego przy ulicy Francesco Nullo w obrębie nr 0006 Miasta Słupska.

składanie ofert: 16.05.2023 12:00 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3
otwarcie ofert: 16.05.2023 13:00 • Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.) sala 212

Prezydent Miasta Słupska


ogłasza I przetarg pisemny ograniczony na wynajem lokalu użytkowego, stanowiącego własność Miasta Słupska, położonego przy ulicy Francesco Nullo w obrębie nr 0006 Miasta Słupska.


Przedmiotem przetargu jest wynajem lokalu użytkowego o łącznej powierzchni 78,67m2 (w tym powierzchnia pawilonu 35,09 m2 oraz powierzchnia tarasu 45,77 m2) położonego na części nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 722/6 i 722/5, położonej przy ul. F. Nullo w obrębie nr 0006 Miasta Słupska, z przeznaczeniem na nieuciążliwe usługi gastronomiczne.


  1. Okres najmu: czas nieoznaczony od dnia podpisania umowy,

  2. Czynsz wywoławczy: 1.000,00 zł miesięcznie z doliczeniem obowiązującego podatku VAT,

  3. Wadium: 200,00 zł,

  4. Postąpienie nie mniej niż: 20,00 zł,

  5. Kaucja: jednokrotność wynegocjowanego czynszu miesięcznego z doliczeniem obowiązującego podatku VAT.


Przetarg na wynajem lokalu ogranicza się wyłącznie do osób prawnych lub fizycznych prowadzących działalność usługową w zakresie małej gastronomii w postaci kawiarni, baru kawowego lub podobnej działalności, jeśli wpłacą wadium i nie mają zadłużenia wobec Miasta Słupska. Ograniczenie związane jest z funkcją i przeznaczeniem lokalu użytkowego.


Do lokalu użytkowego są doprowadzone przyłącza: wodne, kanalizacyjne oraz elektryczne.

Do obowiązków Najemcy będzie należało w szczególności:

- opracowanie projektów technicznych wszystkich branż (instalacji wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, itp.);
- wykonanie instalacji wewnętrznej wszystkich branż (wodnej, kanalizacyjnej) oraz doprowadzenie instalacji elektrycznej do istniejącej szafki elektrycznej;
- wykonanie przejścia pomiędzy dwoma gotowymi elementami obiektu gastronomii na utwardzonym terenie pod obiektem;
- wykonanie białego montażu;
- pełne wyposażenie obiektu w sprzęty, meble i inne niezbędne do prowadzenia działalności;
- uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie.


Czynsz za wynajem lokalu użytkowego podlegać będzie corocznej waloryzacji o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.


Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium z oznaczeniem numeru działki do dnia 12.05.2023 r. na rachunek bankowy Miasta Słupska w mBank S.A. nr 08 1140 1153 0000 2175 4200 1011 oraz złożenie pisemnej oferty. Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek Miasta Słupska.


Oferty w formie pisemnej należy składać w terminie do dnia
16.05.2023 r. do godz. 12:00 w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, w kopercie z dopiskiem: „OFERTA- wynajem lokalu użytkowego przy ul. F. Nullo w Słupsku – NIE OTWIERAĆ KOPERTY”.


Oferta przetargowa składana w kopercie powinna zawierać:

1) formularz ofertowy według załącznika sporządzony w języku polskim,

2) oświadczenie według wzoru z załącznika,

3) dowód wpłaty wadium,

4) aktualny wypis z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz numer REGON,

5) aktualne upoważnienie / pełnomocnictwo w formie aktu notarialnego lub z notarialnym poświadczeniem podpisu, do reprezentowania oferenta,

6) w przypadku podmiotów innych niż osoby fizyczne konieczne jest przedłożenie aktualnego dokumentu, z którego wynika upoważnienie / pełnomocnictwo do reprezentowania tego podmiotu (wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego).


Oferent może dołączyć inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje, doświadczenie mające wpływ na wynik złożonej oferty lub opisać inne osobiste argumenty Oferenta przedstawiające szczegółowo działalność w lokalu, promujące wybranie jego oferty w tym:

1) dotychczasowe doświadczenie w prowadzonej działalności,

2) wstępną aranżację lokalu oraz tarasu,

3) opis działalności jaką Oferent zamierza prowadzić,

4) okres prowadzenia działalności (całorocznie czy sezonowo),

5) rodzaj asortymentu.


Osobie fizycznej lub prawnej, która wygra przetarg, a uchyli się od zawarcia umowy, wpłaconego wadium nie zwraca się. Natomiast w przypadku zawarcia umowy najmu, wpłacone wadium zostanie zaliczone na poczet wylicytowanej ceny, pierwszej opłaty z tytułu wynajmu. Osobom, które przetargu nie wygrały, wpłacone wadium zwraca się niezwłocznie, nie później niż przed upływem 3 dni od dnia zamknięcia przetargu.


Otwarcie ofert przez Komisję przetargową nastąpi w dniu 16.05.2023 r. o godzinie 13.00 w sali nr 212 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3 (II p.) w formie niejawnej. Komisja dokona wyboru oferenta na najem lokalu spośród złożonych kompletnych i ważnych ofert kierując się następującymi kryteriami:

1) proponowana wysokość czynszu miesięcznego przez Oferenta – 40% wagi,

2) rodzaj działalności – 60% wagi.

Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty.


    Kryteria oceny ofert

    Na potrzeby niniejszego przetargu Komisja przetargowa będzie kierowała się następującymi kryteriami oceny ofert:

Id.

Nazwa kryterium

Waga

Komentarz

C

Cena oferty

40

Sposób obliczenia punktów został określony w pkt 2.1 niniejszego załącznika.

AT

Rodzaj działalności

60

Sposób obliczenia punktów został określony w pkt 2.2 niniejszego załącznika.

Tab. 1. Kryteria oceny ofert

Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty.


  1. Sposób oceny ofert

Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu. Komisja przetargowa dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w pkt 2. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Komisja przetargowa dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy Łączną ocenę punktową oferty (P) według następującego wzoru:


P = C + AT, gdzie:

  • C – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Cena oferty;

  • AT – oznacza liczbę punktów przyznaną w ramach kryterium Rodzaj działalności.


Zasady przypisania (obliczenia) odpowiedniej wartości punktowej dla poszczególnych kryteriów oceny ofert przedstawione zostały w pkt.

Komisja przetargowa wybierze tego Oferenta, którego oferta nie zostanie odrzucona i otrzyma największą łączną liczbę punktów.


Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z dokładnością umożliwiającą wybór najkorzystniejszej oferty.


  1. Sposób obliczenia punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty:

    1. Cena oferty;

Komisja przetargowa obliczy liczbę punktów za Cenę oferty, dla ofert nieodrzuconych, zgodnie z poniższym wzorem:

C = Cmin x 40 / Co, gdzie:

  • C - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Cena oferty;

  • Cmin - najniższa cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za wynajem zaoferowana
    w nieodrzuconych ofertach złożonych w postępowaniu;

  • Co - cena brutto (wraz z podatkiem VAT) za wynajem oferty ocenianej;

  • 40 - waga kryterium „Cena oferty”.

    1. Rodzaj działalności;

Komisja przetargowa oceni nieodrzucone oferty według kryterium Rodzaj działalności zgodnie z poniższym wzorem:

AT = To x 60 / Tmax, gdzie:

  • AT - liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium Rodzaj działalności;

  • Tmax - maksymalna liczba punktów będąca sumą punktów związanych z rodzajem prowadzonej działalności oraz doświadczeniem w dotychczas prowadzonej działalności;

  • To – punktowane działalności:

  • 1) dotychczasowe doświadczenie w prowadzonej działalności,

  • 2) wstępna aranżacja lokalu i tarasu,

  • 3) opis działalności jaką Oferent zamierza prowadzić,

  • 4) okres prowadzenia działalności (całorocznie czy sezonowo),

  • 5) rodzaj asortymentu.

  • 60 - waga kryterium „Rodzaj działalności”.


Wybrany Oferent zostanie niezwłocznie powiadomiony pisemnie o wyborze jego oferty, a o dokonanym rozstrzygnięciu zostaną zawiadomieni pozostali Oferenci ze wskazaniem podmiotu, którego ofertę wybrano.


Lokal można oglądać po wcześniejszym umówieniu terminu z Panią Dagną Mikołajczak-Maśnicką pod numerem telefonu (59) 84 88 450/452 lub 667 322 899 nie później niż do dnia 12.05.2023 r.


Dodatkowe informacje w sprawie przetargu można uzyskać w pokoju 312-C Urzędu Miejskiego w Słupsku (Wydział Zarządzania Nieruchomościami), telefonicznie (59) 84 88 354 lub na stronie internetowej www.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.bip.um.slupsk.pl.


Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do odwołania przetargu z uzasadnionej przyczyny w trybie właściwym dla ogłoszenia.

Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
9 maja 2023
Informację opublikował:
Izabela Kobus
Data publikacji:
9 maja 2023
Informację zaktualizował:
Izabela Kobus
Data aktualizacji:
10 maja 2023
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
9 maja 2023
Informację opublikował:
Izabela Kobus
Data publikacji:
10 maja 2023
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami
Informację wytworzył:
Z up. Prezydenta Miasta Słupska Marta Makuch Zastępca Prezydenta
Data wytworzenia:
9 maja 2023
Informację opublikował:
Izabela Kobus
Data publikacji:
10 maja 2023

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek