Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obsługa uroczystości w Urzędzie Stanu Cywilnego w Słuspku

data wystawienia: 6.01.2010 12:37
status: zamknięte

Gmina Miejska Słupsk zaprasza do składania ofert na wykonywanie usługi rozlewania i podawania szampana

podczas zawierania związków małżeńskich i obchodzenia jubileuszy małżeńskich w Pałacu Ślubów w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3.

    Zakres i warunki udzielenia zamówienia:

  1. rozlewanie i podawanie szampana,

  2. zabezpieczenie przez Wykonawcę naczyń tj. lampek do szampana min. 120 szt, tac oraz
    środków myjących,

  3. podanie szampana będzie wykonywane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Nowożeńcami a Wykonawcą,

  4. Wykonawca obowiązany jest zawrzeć z Nowożeńcami na ich wniosek umowę o podanie
    szampana,

  5. w umowie z Nowożeńcami Wykonawca nie może zastrzec wynagrodzenia za podanie
    szampana w wysokości wyższej niż 40 zł (czterdzieści złotych ) brutto,

  6. szampana dostarczą Nowożeńcy na swój koszt,

  7. Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia umówionej usługi i należytego jej wykonania oraz stosowania się do poleceń porządkowych Kierownika i Zastępcy Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego prowadzących ceremonię,

  8. Wykonawca winien posiadać doświadczenie gastronomiczne w zakresie obsługi uroczystości,

  9. usługa rozlewania i podawania szampana winna odbywać się w stroju odpowiednim
    do charakteru uroczystości,


Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów indywidualnych
z poszczególnymi Wykonawcami.


Umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.


Szczegółowych informacji udziela Kierownik USC Pani Krystyna Wrycz, tel.: (0-59) 84-88-386.


Oferty w formie pisemnej należy składać w Urzędzie Miejskim w Słupsku, w pokoju nr 303,
w terminie do dnia 11 stycznia 2010, do godz. 14:00.




Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Sekretarz Miasta Agnieszka Nowak
Data wytworzenia:
5 stycznia 2010
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
6 stycznia 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek