Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na wykonanie studium wykonalności dla projektu w ramach poddziałania 2.2.2 RPO WP

data wystawienia: 4.02.2010 15:29
status: zamknięte

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy do składania ofert dotyczących przygotowania Studium Wykonalności dla projektu planowanego do złożenia w ramach konkursu do Poddziałania 2.2.2 Rozwój usług społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 466 lub 59 84 88 304

fax 59 84 88 304

e-mail: d.mikolajczak@um.slupsk.pl lub j.pluta@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Dagna Mikołajczak – Maśnicka

Justyna Pluta

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Opracowanie, zgodnie z wytycznymi do studiów wykonalności dla projektów w ramach RPO WP na lata 2007-2013, Studium Wykonalności dla projektu, którego celem jest kompleksowa modernizacja procesów tworzenia aktów prawa miejscowego i aktów administracyjnych przez Urząd Miejski w Słupsku oraz wdrożenie systemu elektronicznego dziennika lekcyjnego dla placówek oświatowych na terenie miasta Słupska, jako elementu portalu edukacyjnego, umożliwiającego przekazywanie obywatelom informacji o procesie kształcenia ich dzieci na terenie miasta Słupska.

Działania przewidziane w projekcie:

1) wdrożenie aplikacji informatycznej wspierającej proces tworzenia aktów prawnych w formacie xml zgodnie z zasadami techniki legislacyjnej;

2) usprawnienie procedury konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla gminy poprzez wdrożenie do roku 2011 i utrzymywanie w kolejnych latach portalu internetowego dedykowanego konsultacjom społecznym;

3) wzrost przejrzystości mechanizmów tworzenia prawa miejscowego w Gminie Miejskiej Słupsk poprzez uruchomienie transmisji online z sesji Rady Miejskiej w Słupsku;

4) wdrożenie w placówkach oświatowych z terenu Miasta Słupska elektronicznego dziennika lekcyjnego.

3. Termin składania ofert:

09.02.2010 r.

4. Termin wykonania zamówienia:

02.04.2010 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O wyborze oferty decydować będzie dotychczasowe doświadczenie w przygotowywaniu podobnych dokumentów, w szczególności związanych z tematyką „społeczeństwa informacyjnego” oraz cena. Warunkiem przyjęcia oferty jest działalność na rynku consultingowym od min. 3 lat. Koniecznym jest przedstawienie aktualnego wyciągu z KRS. Dopuszcza się składanie ofert faksem i mailem.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski, Dyrektor WRM
Data wytworzenia:
3 lutego 2010
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
4 lutego 2010
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na wykonanie studium wykonalności dla projektu w ramach poddziałania 2.2.2 RPO WP
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź - Sproketowski, Dyrektor WRM
Data wytworzenia:
3 lutego 2010
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
4 lutego 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek