Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert w ramach usługi zleconej na przeprowadzenie kursu zawodowego z księgowości w ramach realizacji projektu pn. "Integracja społeczno-zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska"

data wystawienia: 26.11.2010 16:20
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie do realizacji projektu

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

w związku z realizacją projektu pn. „Integracja społeczno – zawodowa mieszkańców po 45 roku życia z centrum Słupska” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VII „Promocja integracji społeczne”, Działanie 7.2 „Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej”, Poddziałanie 7.2.1 „Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym”.

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta (Mały Ratusz I piętro, p. 106)

Adres: Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

Tel. 59 84 88 304 lub 59 84 88 465

Fax 59 84 88 304

e-mail: p.adamiec@um.slupsk.pl, a.skora@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Patrycja Adamiec

Aleksandra Skóra

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

PRZEPROWADZENIE KURSU: „KSIĘGOWOŚĆ”

czas trwania kursu: 180 godzin (2 dni w tygodniu po 5 godzin),

grupa uczestników: około 10 - 15 osób,

• uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe,

• kurs opierać się będzie na metodzie warsztatowej z zastosowaniem interaktywnych wykładów, ćwiczeń indywidualnych, studium przypadku,

• każdy uczestnik po zdanym egzaminie otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu,

• firma szkoleniowa zapewni zaplecze techniczne (pomieszczenia, komputery i programy komputerowe),

• wartość szacunkowa zamówienia poniżej 14 000 euro.

Cel kursu: nabycie wiedzy teoretycznej z zakresu księgowości oraz obsługa komputerowych programów księgowych, przygotowanie uczestników kursu do pracy w działach księgowych firm.

Program nauczania:

  1. Podstawy obsługi komputera (40h).
  2. Podstawy rachunkowości (20h), w tym: księga przychodów i rozchodów, podatek na zasadach ogólnych i liniowy, koszty uzyskania przychodów, spis z natury, podatek i deklaracja VAT, druki: NIP, REGON, PIT-5, Rozliczenie PIT-5.
  3. System zarządzania SYMFONIA Faktura (30h), w tym zakładanie podmiotu, praca na kartotekach, parametryzacja systemu, zakładanie kartoteki kontrahenta i towarowej, tworzenie dokumentów – FUS, WZ, Detal - edycja kartotek, pojęcie „bufor”, dokumenty kasowe.
  4. System zarządzania SYMFONIA mała księgowość (50h), w tym: zakładanie firmy, kartoteki właścicieli, kartoteka kontrahentów, tworzenie rejestrów, księgowanie do bufora (koszty, przychody, przeksięgowanie, korygowanie kosztów, tworzenie deklaracji PIT-5, VAT, tworzenie raportów, rejestrów, ewidencji, zamknięcie roku.
  5. Księgowanie w programie WA-PRO (40h), w tym: zakładanie kartotek, dokumenty sprzedażne, księgowanie dokumentów wew. PK, dokumenty korygujące, ewidencja środków trwałych, amortyzacja, wynagrodzenie, dokumenty ZUS, księgowanie miesięcznych dochodów z Ew. VAT, deklaracja ZUS i deklaracja podatkowa.

3. Termin składania ofert:

03.12.2010 r.

Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, e-mailem bądź faksem.

4. Termin wykonania zamówienia:

13.12.2010 r. – 22.04.2011 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O wyborze oferty decydować będą poniższe wymagania:

- cena za godzinę kursu,

- doświadczenie w prowadzeniu kursów zawodowego „księgowość”.

- doświadczenie w prowadzeniu kursów w ramach projektów współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Wymagane dokumenty:

- oferta cenowa – stawka za 1 godzinę kursu brutto,

- referencje,

- inne dokumenty o posiadanych przez wykładowców kwalifikacjach.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
26 listopada 2010
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
26 listopada 2010
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Janusz Sobolewski, Zastępca Dyrektora Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
26 listopada 2010
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
26 listopada 2010

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek