Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji nr 376/10 z dn. 12.10.2010 r. znak AB.IX.7353-260/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku

data wystawienia: 4.02.2011 11:38
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. Nr 98 z 2000 r., poz.1071, z późniejszymi zmianami),

z a w i a d a m i a m


że na wniosek Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą przy ul. Przemysłowej 73 w Słupsku, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 376/10 z dn. 12.10.2010 r. znak AB.IX.7353-260/10 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Kołobrzeskiej w Słupsku.

Projektowane zmiany obejmują:

  • korektę przebiegu jezdni w obrębie łuku kołowego w celu ominięcia działki nr 1/61 obr. 11, zmiany w ciągach chodników i ścieżki rowerowej, zmianę w projekcie organizacji ruchu na odcinku km 0+070 do km 0+230 projektowanej ulicy Kołobrzeskiej,

  • zmianę trasy sieci kanalizacji deszczowej na odcinku D29 do D31,

  • zmianę układu trawników oraz zmiany w koniecznych wycinkach drzew i krzewów kolidujących z zakresem projektowym.


W związku z powyższym informuję, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Administracji Budowlanej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.


Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Marlena Wierkowicz Zastępca Dyrektora Wydziału
Data wytworzenia:
4 lutego 2011
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
4 lutego 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek