Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert dotyczących zatrudnienia na umowę zlecenie ADMINISTRATORA PORTALU ELEKTRONICZNEGO - „CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA” - www.coislupsk.pl

data wystawienia: 4.03.2011 10:01
status: zamknięte

Słupsk, 4 marca 2011 roku

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących zatrudnienie na umowę zlecenie

ADMINISTRATORA PORTALU ELEKTRONICZNEGO - „CENTRUM OBSŁUGI INWESTORA”

- www.coislupsk.pl

1. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 466 lub 59 84 88 304

fax 59 84 88 304

e-mail: d.mikolajczak@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Dagna Mikołajczak – Maśnicka

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Administrowanie, w tym obsługa techniczna oraz merytoryczna wraz z uzupełnianiem i tłumaczeniem treści na język angielski portalu elektronicznego – „Centrum Obsługi Inwestora”, funkcjonującego w ramach projektu pt. „Inwestuj w Słupsku” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, na podstawie umowy zlecenia . Administrator Portalu odpowiedzialny będzie za:

-administrowanie portalem i bazą danych na temat przedsiębiorców regionu słupskiego oraz warunków inwestowania w Słupsku;

- utrzymanie portalu i zarządzanie bazą danych;

- gromadzenie informacji do umieszczenia na portalu;

- redagowanie i wprowadzanie treści do działu „Aktualności” w porozumieniu z Kierownikiem Projektu;

- tłumaczenie portalu na język angielski;

- współpracę z Wydziałami Urzędu Miejskiego odpowiedzialnymi za pozyskiwanie i obsługę inwestorów: Wydziałem Rozwoju Miasta, Wydziałem Inwestycji Handlu i Usług oraz Wydziałem Geodezji, Gospodarki Gruntami i Rolnictwa.

3. Termin składania ofert:

10.03.2010 r.

4. Termin wykonania zamówienia:

1.04.2011 r. do 31.07.2014 r.

5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O wyborze oferty decydować będzie cena oraz spełnienie poniższych wymagań. W przypadku składanych przez podmiot nie będący osobą fizyczną koniecznym jest przedstawienie aktualnego wyciągu z KRS. Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego lub mailem.

Wymagania niezbędne:

- osoba z wykształceniem informatycznym/firma z branży informatycznej (jako potwierdzenie wymagany wyciąg z KRS);

- doświadczenie w tworzeniu lub administrowaniu portalami i bazami danych;

- znajomość tematyki związanej z pozyskiwaniem środków pochodzących z Funduszy Unii Europejskiej oraz realizacją projektów współfinansowanych z w/w środków;

- znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym.

Umowa zawarta będzie na okres od 1.04.2011 r. do 31.07.2014 r. Wynagrodzenie płatne będzie w równej w wysokości co miesiąc na podstawie wystawionego rachunku i nie podlega zmianom w trakcie realizacji projektu.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
3 marca 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
4 marca 2011
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
3 marca 2011
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
4 marca 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek