Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konsultacje projektu chwały w sprawie określenia trybu i kryteriów realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej

data wystawienia: 4.10.2011 14:48
status: zamknięte

Prezydent Miasta Słupska zaprasza

przedstawicieli organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, do udziału w konsultacjach projektu uchwały w sprawie określenia trybu i kryteriów realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej.

Konsultacje odbywają się w dniach 3 - 17 października 2011 r.
Treść projektu uchwały w sprawie określenia trybu i kryteriów realizacji zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej, stanowi załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 780/SO/2011 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 3 października 2011 r.

Konsultacje odbędą się:
  1. W formie spotkania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami określonymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, które odbędzie się 10 października br. o godz. 16.00 w sali 211 Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  2. Za pomocą ankiety konsultacyjnej umieszczonej na miejskim portalu internetowym, stanowiącą załącznik nr 2 do Zarządzenia, którą należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do Wydziału Spraw Obywatelskich i Handlu, lub w wersji elektronicznej na adres skrzynki pocztowej: r.jeka@um.slupsk.pl.
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
3 października 2011
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
4 października 2011
Nazwa pliku:
zarządzenie
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
3 października 2011
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
4 października 2011
Nazwa pliku:
załącznik nr 1
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
3 października 2011
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
4 października 2011
Nazwa pliku:
załącznik nr 2
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
3 października 2011
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
4 października 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek