Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

rokowania na sprzedaż lokalu mieszkalnego przy ul. Konopnickiej 16/2 w Słupsku

data wystawienia: 23.12.2011 11:26
status: zamknięte

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza rokowania na sprzedaż nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej

w Słupsku przy ul. Konopnickiej 16, stanowiącej własność Miasta Słupsk.


Lokal mieszkalny Nr 2 położony na parterze w budynku przy ul. Konopnickiej 16, o pow. 97,49 m2wraz z pomieszczeniem przynależnym o pow. 26,25m² i udziałem 1140/10000 w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu nr 860/22 o pow.659m2 w obrębie 6, KW 66601 i własności wspólnych części budynku.

Cena wywoławcza do rokowań wynosi: 173.881,00 zł w tym:

cena lokalu: 155.444,00 zł

cena udziału 1140/10000 w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu:18.437,00zł

Pierwsza opłata z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 25% wartości udziału w gruncie. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 1% wartości nabytego udziału w gruncie plus podatek VAT

i płatna jest z góry do dnia 31 marca każdego roku, począwszy od 2013 roku. Opłaty roczne wnoszone są przez cały okres użytkowania wieczystego. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego może być aktualizowana, nie częściej niż raz na trzy lata. Czas trwania użytkowania wieczystego gruntu ustala się do dnia 04.03.2103 roku.

Nieruchomość położona przy ulicy Konopnickiej 16, znajduje się na obszarze miasta objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego „Wileńska”.Zgodnie z zapisem w w/w planie przedmiotowa nieruchomość znajduje się na terenie o funkcji : istniejąca zabudowa do adaptacji. Zgodnie z zapisami planu miejscowego „dozwala się lokalizowanie funkcji usługowych w parterach budynku”

Cena wywoławcza obowiązująca w pierwszym przetargu ustnym nieograniczonym organizowanym

w dniu 10 czerwca 2011 roku wynosiła 240.500,00 zł, w drugim przetargu organizowanym w dniu

27 września 2011 roku wynosiła 196.087,00 zł.

Prezydent Miasta Słupska informuje o możliwości składania pisemnych zgłoszeń udziału

w rokowaniach, w zamkniętych kopertach, opisanych „Rokowania ul. Konopnickiej 16” w Urzędzie Miejskim w Słupsku w pokoju 217 ( II piętro -sekretariat Wydziału Gospodarki Nieruchomościami)

w terminie do dnia 20.02.2012 roku do godz.15ºº.

Rokowania odbędą się w dniu 24.02.2012 roku o godzinie 10ººw sali 211 Urzędu Miejskiego

w Słupsku,Plac Zwycięstwa 3 (II p.)

Warunkiem przystąpienia do rokowań jest wpłacenie zaliczki w wysokości 17.400,00zł na konto: BRE Bank S.A. numer 08114011530000217542001011 .

Osobie, która wygra rokowania a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłacona zaliczka nie

podlega zwrotowi.

Z dodatkowymi warunkami rokowań można zapoznać się w pokoju 215 tut. urzędu(tel.059 8488410).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Zgłoszenie udziału w rokowaniach złożone w zamkniętych kopertach powinno zawierać:

1.imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub

inny podmiot,

2.datę sporządzenia zgłoszenia,

3.oświadczenie,że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez

zastrzeżeń,

4.proponowaną cenę i sposób jej zapłaty,

5.do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki.
















Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
13 grudnia 2011
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
23 grudnia 2011

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek