Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych

data wystawienia: 23.02.2012 11:53
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 23 lutego 2012 roku


Zaproszenie do składania ofert


W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert na:

wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych dotyczących zajęć kuglarskich pn. „Boisz się? To chodź!”: 100 sztuk format A4 dwustronny i 67 sztuk format A3 jednostronny.


1. Nazwa i adres Zamawiającego:


Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Kultury i Sportu

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368

fax 59 84 88 368

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka


2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych na podstawie projektu dostarczonego przez Zamawiającego.:

  • 100 sztuk format A4 dwustronny, kolorowy, gramatura papieru 120g/m²

  • 67 sztuk format A3 jednostronny, kolorowy, gramatura papieru 120g/m²



Usługa będzie realizowana w dwóch terminach:

I termin - do 10.03.2012 r. po uprzednim złożeniu zamówienia określającego ilość sztuk wydruku cyfrowego przez Zamawiającego.

II termin - do 20.05.2012 r. po uprzednim złożeniu zamówienia określającego ilość sztuk wydruku cyfrowego przez Zamawiającego.

3. Termin i forma składania ofert:


Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do 29.02.2012 r. do godz. 12:00 w formie papierowej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zapytania lub osobiście w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego pok.312. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków formalnych, o których mowa w pkt 5.


4. Termin wykonania zamówienia:


I termin - do 10.03.2012 r.

II termin - do 20.05.2012 r.


5. Opis warunków udziału w postępowaniu:


O wyborze oferty decydować będzie cena przy spełnieniu poniższych warunków formalnych:

  • prowadzenie działalności w zakresie wydruków cyfrowych.

6. Wymagania dodatkowe:

Wydruk należy wykonać zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego z zachowaniem czytelności informacji.

W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert, oferenci spełniający warunki formalne, określone w zaproszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o wyniku naboru. Oferenci, którzy nie spełniają warunków formalnych, nie będą informowani.






Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz
Data wytworzenia:
23 lutego 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
23 lutego 2012
Informację zaktualizował:
Małgorzata Lublewska
Data aktualizacji:
1 marca 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na wykonanie wydruku cyfrowego plakatów informacyjnych
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz
Data wytworzenia:
23 lutego 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
23 lutego 2012
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Renata Sztabnik Zastępca Dyrektora Wydziału Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
1 marca 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
1 marca 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek