Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert na stanowisko: instruktora do prowadzenia zajęć kuglarskich pn. „Boisz się? To chodź!”

data wystawienia: 24.02.2012 15:12
status: zamknięte

Projekt finansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Nazwa Projektu

„Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 – 2015’’


Słupsk, 24 lutego 2012 roku

Zaproszenie do składania ofert

W związku z realizacją projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015” finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 zapraszamy do składania ofert, dotyczących zatrudnienia w oparciu o umowę zlecenia na stanowisko:


instruktora do prowadzenia zajęć kuglarskich pn. „Boisz się? To chodź!”


1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk, Wydział Kultury i Sportu

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 379 lub 59 84 88 368

fax 59 84 88 368

e-mail: b.kobialka@um.slupsk.pl

Osoba do kontaktu: Barbara Kobiałka


2. Określenie przedmiotu zamówienia:

  • przeprowadzenie zajęć pantomimiczno – klaunarskich z elementami zabawy iluzjonistycznej (48 h zajęć) dla dzieci i młodzieży (10 osób) z obszaru rewitalizowanego,

  • przygotowanie programu zajęć pantomimiczno – klaunarskich z elementami zabawy iluzjonistycznej,

  • przygotowanie scenariusza i reżyseria pokazu finałowego,

  • ścisła współpraca z przedstawicielami Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie realizacji zadania,

  • sprawozdawczość z wykonania zadania.

3. Termin składania ofert:

28.02.2012 r. do godz. 09:00.


4. Termin wykonania zamówienia:

15.03. – 31.05.2012 r.


5. Opis warunków udziału w postępowaniu:

O wyborze oferty decydować będą niżej wymienione wymagania oraz cena za wykonanie zadania:

  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie sztuki mimu, klaunady, pantomimy, ekspresji ciała, zabaw iluzjonistycznych i prowadzenia zajęć ruchowych,

  • umiejętności w przygotowywaniu i przeprowadzeniu warsztatów zawierających w programie: środki wyrazu aktora mima, plastyka ciała, komedia ciała, budowa etiudy pantomimicznej, wyimaginowany partner i gra zespołowa,

  • doświadczenie w prowadzeniu teatru z wykorzystaniem klaunady i sztuki mimu na wysokim poziomie artystycznym,

  • przedstawienie programu zajęć pantomimiczno – klaunarskich z elementami zabawy iluzjonistycznej,

  • dyspozycyjność czasowa - dostosowanie swojej pracy do czasu wolnego uczestników zajęć.


Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • oferta cenowa,

  • dokumenty potwierdzające 2-letnie doświadczenie w zakresie sztuki mimu, klaunady, pantomimy, ekspresji ciała, zabaw iluzjonistycznych i prowadzenia zajęć ruchowych,

  • oświadczenie oferenta o posiadanych umiejętnościach zgodnie z wymogami zapytania ofertowego,

  • inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

  • program zajęć zgodnie z warunkami zapytania ofertowego,

  • oświadczenie oferenta o dyspozycyjności czasowej,

  • oświadczenie oferenta o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.

6. Do wykonania zadania zostanie zaangażowany oferent, który spełnia w/w warunki i przedstawi najkorzystniejszą ofertę cenową.

Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, w formie elektronicznej na adres e-mail wymieniony w pkt 1 niniejszego zaproszenia, bądź osobiście w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 312.

Umowa zostanie zawarta na okres od 15.03. – 31.05.2012 r.

W okresie 1 tygodnia od upływu terminu składania ofert, oferenci spełniający warunki formalne, określone w zaproszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o wyniku naboru. Oferenci, którzy nie spełniają warunków formalnych, nie będą informowani.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
24 lutego 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
24 lutego 2012
Informację zaktualizował:
Małgorzata Lublewska
Data aktualizacji:
8 marca 2012
Nazwa pliku:
zaproszenie do składania ofert na stanowisko: instruktora do prowadzenia zajęć kuglarskich pn. „Boisz się? To chodź!”
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
24 lutego 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
24 lutego 2012
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Jerzy Barbarowicz - Dyrektor Wydziału Kultury i Sportu
Data wytworzenia:
1 marca 2012
Informację opublikował:
Małgorzata Lublewska
Data publikacji:
1 marca 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek