Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zredagowanie, obsługę graficzną oraz wydruk 1000 szt. broszury informacyjnej

data wystawienia: 20.04.2012 14:12
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

na wykonanie czynności w oparciu o umowę zlecenie w związku z realizacją projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Szczegółowy opis zamówienia:

I. Nazwa Zamawiającego:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

tel: 59 842 29 21

fax: 59 848 83 04

e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl

osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

zredagowanie, obsługa graficzna (opracowanie projektu graficznego na potrzeby druku) oraz wydruk 1000 szt. broszury informacyjnej o następujących cechach:

· wydruk w kolorze (pełny kolor CMYK),

· 64 strony zadruku wraz z okładką,

· format A5,

· rodzaj papieru okładki- kreda błyszcząca 250 g, zabezpieczona folią błyszczącą,

· rodzaj papieru wnętrza- kreda błyszcząca 135 g.

Broszura dotyczyć będzie prezentacji firm 30 Beneficjentów pomocy projektu pn. „Własna firma po 45 roku życia- bis” (w formie opisu i zdjęć), ich produktów, świadczonych przez nich usług, a także opisane będą praktyczne wskazówki i porady jak założyć własną firmę po 45 roku życia i prowadzić ją z sukcesem. W związku z powyższym, Zleceniobiorca zobowiązany będzie przeprowadzić (oraz opracować) wywiady z w/w osobami celem uzyskania informacji niezbędnych do zredagowania broszury, wykonać dokumentację fotograficzną oraz wydrukować broszurę. Podsumowując w/w informacje- do zrealizowania broszury informacyjnej zostanie wybrana firma, która będzie w stanie wykonać samodzielnie, w swoim zakresie zarówno wszystkie przewidziane etapy konstruowania broszury, to jest zebranie materiałów- wywiady+zdjęcia, zredagowanie zebranych materiałów, opracowanie projektu graficznego jak i wydrukować broszurę. Wszystkie prace dot. konstruowania broszury wykonane zostaną na terenie miasta Słupska, należy przy tym uwzględnić czas potrzebny do uzyskania od właścicieli poszczególnych firm niezbędnych informacji. Zleceniobiorca będzie konsultował z Kierownikiem projektu prace nad poszczególnymi etapami konstruowania broszury.

III. Opis warunków udziału w postępowaniu; kryteria oceny ofert

O wyborze wykonawcy decydować będzie cena brutto- 100%

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną, przy czym oferent musi jednocześnie spełnić wymienione poniżej warunki:

· oferent powinien wykazać poprzez przedstawienie referencji od poprzedniego/nich Zleceniodawcy/ców wykonanie co najmniej 1 podobnego zlecenia (opracowanie i wydruk co najmniej 500 szt. wielostronicowej broszury) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,

· przedstawić co najmniej 2 wzory wytworzonych przez siebie (bądź we współpracy) produktów,

· oferent powinien dysponować wolnym czasem dla Beneficjentów pomocy projektu w godzinach do południa, po południu oraz w razie potrzeby w godzinach wieczornych, powinien być dyspozycyjny, dopasowywać się do terminów, które proponują Beneficjenci (celem uzyskania materiałów do broszury).

Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy, w oparciu o kryterium ceny oraz spełnione warunki.

1. Dokumenty wymagane od oferenta:

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

- referencje od Zleceniodawcy, który zlecał wykonanie podobnego zadania (opisane powyżej w warunkach),

- co najmniej 2 wzory wytworzonych przez siebie (lub we współpracy) produktów,

- oświadczenie o możliwości realizacji zlecenia w terminie podanym przez Zleceniodawcę (zamawiającego),

- oświadczenie o możliwości dopasowania się do terminów Beneficjentów pomocy projektu oraz personelu Biura projektu w trakcie współpracy nad broszurą.

IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

miasto Słupsk, najpóźniej do dnia 31. 05. 2012 r.

V. Warunki wykonania usługi i płatności:

· termin dostarczenia broszur: najpóźniej do dnia 31.05.2012 r.,

· broszury do siedziby Zleceniodawcy na swój koszt dostarcza Zleceniobiorca,

· płatność za usługę w terminie 14 dni od dnia złożenia faktury przez Zleceniobiorcę.

VI. Miejsce i termin składania ofert:

1. Terminy:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 25. 04. 2012 r. do godz.: 12.00

Otwarcie ofert nastąpi dn. 27. 04. 2012 r. o godz. 13.00

2. Forma dostarczenia oferty:

ofertę można:

a) dostarczyć osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

z dopiskiem: zapytanie ofertowe dot. zredagowania, obsługi graficznej oraz wydruku 1000 szt. broszury informacyjnej w ramach projektu „Własna firma po 45 roku życia- bis”.

VII. Załączniki:

- zapytanie ofertowe wraz z formularzem ofertowym

- projekt umowy

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.


Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
8 maja 2012
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
8 maja 2012
Nazwa pliku:
Projekt umowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ewa Weitmann-Rudewicz, Zastępca Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
20 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
8 maja 2012
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
8 maja 2012
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
8 maja 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek