Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

rokowania na sprzedaż nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej w Słupsku przy ul. Żeromskiego 4/5.

data wystawienia: 25.04.2012 12:25
status: zamknięte

Prezydent Miasta Słupska

ogłasza rokowania na sprzedaż nieruchomości (lokalu mieszkalnego) położonej

w Słupsku przy ul. Żeromskiego 4, stanowiącej własność Miasta Słupsk.


Lokal mieszkalny Nr 5 położony na II piętrze w budynku przy ul. Żeromskiego 4, o pow. 104,66 m2wraz z udziałem 1118/10000 w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu nr 373/1 o pow.271m2

w obrębie 6, KW 25086 i własności wspólnych części budynku.

Cena wywoławcza do rokowań wynosi: 214.377,00 zł w tym:

cena lokalu: 206.787,00 zł

cena udziału 1118/10000 w prawie użytkowania wieczystego działki gruntu:7.590,00zł

Pierwsza opłata z tytułu nabycia prawa użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 25% wartości udziału w gruncie. Opłata roczna z tytułu użytkowania wieczystego niewydzielonej części gruntu wynosi 1% wartości nabytego udziału w gruncie plus podatek VAT

i płatna jest z góry do dnia 31 marca każdego roku, począwszy od 2013 roku. Opłaty roczne wnoszone są przez cały okres użytkowania wieczystego. Wysokość opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego może być aktualizowana, nie częściej niż raz na trzy lata. Czas trwania użytkowania wieczystego gruntu ustala się do dnia 12.12.2102 roku.

Nieruchomość położona przy ulicy Żeromskiego 4, położona jest na terenach o funkcji mieszkalno-usługowej, na których obowiązuje MPZP „Mickiewicza”

Cena wywoławcza obowiązująca w pierwszym przetargu ustnym nieograniczonym organizowanym

w dniu 17 sierpnia 2011 roku wynosiła 303.000,00 zł, w drugim przetargu organizowanym w dniu

11 stycznia 2012 roku wynosiła 243.918,00 zł.

Prezydent Miasta Słupska informuje o możliwości składania pisemnych zgłoszeń udziału

w rokowaniach, w zamkniętych kopertach, opisanych „Rokowania ul. Żeromskiego 4” w Urzędzie Miejskim w Słupsku w pokoju 217 ( II piętro -sekretariat Wydziału Gospodarki Nieruchomościami)

w terminie do dnia 25.06.2012 roku do godz.15ºº.

Rokowania odbędą się w dniu 29.06.2012 roku o godzinie 10ººw sali 211 Urzędu Miejskiego

w Słupsku,Plac Zwycięstwa 3 (II p.)

Warunkiem przystąpienia do rokowań jest wpłacenie zaliczki w wysokości 21.500,00zł na konto: BRE Bank S.A. numer 08114011530000217542001011 .

Osobie, która wygra rokowania a uchyli się od zawarcia umowy notarialnej wpłacona zaliczka nie

podlega zwrotowi.

Z dodatkowymi warunkami rokowań można zapoznać się w pokoju 215 tut. urzędu(tel.59 8488410).

Prezydent Miasta Słupska zastrzega sobie prawo do zamknięcia rokowań bez wybrania nabywcy nieruchomości.

Zgłoszenie udziału w rokowaniach złożone w zamkniętych kopertach powinno zawierać:

1.imię, nazwisko i adres albo nazwę lub firmę oraz siedzibę, jeżeli zgłaszającym jest osoba prawna lub

inny podmiot,

2.datę sporządzenia zgłoszenia,

3.oświadczenie,że zgłaszający zapoznał się z warunkami rokowań i przyjmuje te warunki bez

zastrzeżeń,

4.proponowaną cenę i sposób jej zapłaty,

5.do zgłoszenia należy dołączyć kopię dowodu wpłaty zaliczki.






Podmiot publikujący:
Wydział Zarządzania Nieruchomościami i Biznesu
Informację wytworzył:
Krzysztof Sikorski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
16 kwietnia 2012
Informację opublikował:
Grażyna Pastwa
Data publikacji:
25 kwietnia 2012

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek