Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupska

data wystawienia: 14.03.2013 12:44
status: zamknięte

Słupsk, 14 marca 2013 r.

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert na wykonanie audytu systemu oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Słupsk, zgodnie wymogami określonymi przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w programie priorytetowym p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

tel. 59 84 88 319

fax 59 84 88 465

e-mail: r.kurpiel@um.slupsk.pl

Osoby do kontaktu: Ryszard Kurpiel

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Wykonanie audytu energetycznego systemu oświetlenia ulicznego Miasta Słupska (ok. 5 600 opraw oświetleniowych).

Dodatkowo oferta powinna obejmować obsługę procesu przetargowego (odpowiedzi na pytania, reprezentacja gminy w odwołaniach i arbitrażach, współpraca w ocenie ofert) oraz wypełnienie wniosku do I konkursu programu priorytetowego p.n. System zielonych inwestycji, część 6 - SOWA - Energooszczędne oświetlenie uliczne, w zakresie:

- zał. część A ogólna - wniosek o dofinansowanie - dział II i III,

- zał. część B - ekologiczno - techniczna wniosku,

- zał. nr 3 - formularz ekologiczno - techniczny wniosku,

- zał. nr 3.1 - harmonogram rzeczowo finansowy – dotacja.

Szczegóły oferty:

Zlecany audyt systemu oświetlenia ulicznego powinien zawierać:

1. Szczegółową inwentaryzację oświetlenia będącego na majątku miasta, określającą:

- stan opraw,

- moc pobieraną przez istniejące oprawy,

- odległości między słupami,

- geometrię dróg (określenie rodzaju nawierzchni, szerokości dróg, usytuowania słupów i opraw, wysokości zawieszenia, itp).

2. Dobór i wstępne usytuowanie dla celów audytowych nowoprojektowanego oświetlenia w podanym przez Zamawiającego zakresie, zawierające:

- szkice z naniesieniem usytuowania nowobudowanego oświetlenia na terenie miasta,

- określenie mocy i typów zastosowanych opraw, zgodnie z wykonanymi obliczeniami fotometrycznymi.

3. Obliczenia fotometryczne sporządzone w oparciu o programy komputerowe czołowych producentów zgodny z obowiązującą normą oświetleniową PN-EN 13201, zawierający:

- określenie kategorii oświetleniowych dla każdej drogi,

- minimalne dopuszczalne wymagania parametrów oświetlenia jezdni dla danej kategorii oświetleniowej,

- rodzaj i moc zastosowanych opraw,

- kąt zawieszenia opraw,

- wysokość zawieszenia,

- rodzaje wysięgników,

- rozkład natężenia oświetlenia,

- rozkład luminancji.

4. Opis zastosowanej technologii i sprzętu, zawierający:

- określenie parametrów techniczno użytkowych proponowanych rozwiązań.

5. Określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego przed inwestycją, zawierające:

- wyliczenie w oparciu o dane uzyskane z Urzędu Miasta, stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego, stanowiących element wyjściowy do dalszej analizy ekonomicznej.

6. Określenie szacunkowych kosztów wykonania modernizacji i budowy oświetlenia, zawierające:

- oszacowanie kosztów wykonania programu funkcjonalno-użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia przetargu na modernizację i budowę oświetlenia w formule zaprojektuj-wybuduj,

- wykonanie kosztorysu określającego koszt wykonania inwestycji, ceny, typy, ilości i moce zastosowanych opraw,

- ceny, rodzaje i ilości wysięgników, przewodów zabezpieczeń,

- określenie zgodnie z obowiązującymi normami kosztu robocizny, pracy sprzętu, itp.

7. Analiza ekonomiczna:

- określenie kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego po modernizacji i budowie:

obliczenie w oparciu o wykonane obliczenia fotometryczne i stosowaną taryfę faktycznych kosztów eksploatacji systemu oświetleniowego wykonaniu inwestycji, wyliczenie na podstawie danych o kosztach eksploatacji przed i po modernizacji i budowie oszczędności uzyskanych z obniżenia mocy systemu,

8. Wyliczenie efektu ekologicznego zadania, stanowiącego podstawę wniosku o uzyskanie dotacji z NFOŚiGW - programu priorytetowego SOWA.

III. Termin składania ofert:

19 marca 2013 r.

IV. Termin wykonania audytów:

15 kwietnia 2013 r.

V. Kryteria wyboru oferty:

Do wykonania zadania zostanie zaangażowany Wykonawca, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt VI oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wymagania niezbędne:

- działalność w zakresie wykonywania audytów energetycznych, w tym dla oświetlenia ulicznego - co najmniej rok (jako potwierdzenie wymagany aktualny wyciąg z KRS lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej);

- doświadczenie w przygotowywaniu audytów energetycznych w tym dla oświetlenia ulicznego – jako potwierdzenie referencje od co najmniej 5 podmiotów;

- doświadczenie w przygotowywaniu studiów wykonalności, dokumentacji przetargowej oraz projektowej (jako potwierdzenie – referencje);

- dyspozycyjność.

Dopuszcza się składanie ofert w formie pisemnej na adres Zamawiającego, mailem bądź faksem (podane w punkcie 1).

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ryszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
14 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 marca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Ryszard Kurpiel, Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
14 marca 2013
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
14 marca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek