Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulic: 11 Listopada, Piłsudskiego oraz Rejtana w Słupsku

data wystawienia: 4.04.2013 14:31
status: zamknięte



PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. Z 2008 r. nr 193 poz. 1194 z późn. zmianami) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 267)


zawiadamia się


że na wniosek Prezydenta Miasta Słupska zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulic: 11 Listopada, Piłsudskiego oraz Rejtana w Słupsku, w ramach zadania pn. „Nowy przebieg drogi krajowej nr 21 w Słupsku”.


Inwestycja zlokalizowana będzie na działkach o nr ewidencyjnych:

Działki w pasie drogowym o uregulowanym stanie prawnym:

  • 10/ 30/53, 32/1 obr. 10 – pas drogowy ul. 11 Listopada

  • 2/3, 13 obr. 10; 1189, 1271, 1278 obr. 9; 172/3 obr. 8 – pas drogowy ul. Piłsudskiego

  • 279/4 obr. 10– pas drogowy ul. Romera;

  • 853 obr. 10 – pas drogowy ul. Andersa;

  • 224, 229/6 obr. 10 – pas drogowy ul. Zaborowskiej

  • 172/2 obr. 8 – pas drogowy ul. Legionów Polskich

  • 635, 1222 obr. 9 – pas drogowy ul. Banacha

  • 232/1 obr. 9; 167 obr. 8 – pas drogowy ul. 3 Maja

  • 2 obr. 9 – pas drogowy ul. Wiatracznej

  • 1 obr. 9; 10, 20 obr. 7 – pas drogowy ul. Rejtana

  • 472, 766 obr. 7 – pas drogowy ul. Konarskiego

  • 763 obr. 7 – pas drogowy ul. Grunwaldzkiej

Działki stanowiące własność Miasta Słupsk niewymagające podziału i przeznaczone do włączenia do pasa drogowego:

  • 170/17, 226/3, 887 obr. 10

  • 171/1, 171/3, 1221, 1270/3 obr. 9

  • 8/3, 8/4, 8/5, 8/36 obr. 7

Działki przewidziane do podziału zgodnie z projektami podziału nieruchomości*:

  • 269/1 obr. 10 (269/3, 269/4)

  • 871 obr. 10 (871/1, 871/2)

  • 904 obr. 10 (904/1, 904/2)

  • 170 obr. 9 (170/1, 170/2)

  • 172 obr. 9 (172/1, 172/2)

  • 634 obr. 9 (634/1, 634/2)

  • 160/5 obr. 8 (160/9, 160/10, 160/11)

  • 160/6 obr. 8 (160/12, 160/13)

  • 160/8 obr. 8 (160/14, 160/15)

  • 169 obr. 8 (169/1, 169/2)

  • 764/2 obr. 7 (764/3, 764/4)

*) Przed nawiasem podano nr działki ulegającej podziałowi, w nawiasie podano nr działek powstałych po podziale, tłustym drukiem zaznaczono działki przeznaczone do włączenia do pasa drogowego

Działki przeznaczone do tymczasowego zajęcia w celu budowy lub przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej:

  • 229/5, 170/16 obr. 10

  • 8/32, 8/33, 760, 11 obr. 7


W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia, strony mogą zapoznać się ze złożonymi w sprawie dokumentami, uzyskać wyjaśnienia oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.


Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Grażyna Kowalska - Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
4 kwietnia 2013
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
4 kwietnia 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek