Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”

data wystawienia: 6.06.2013 14:57
status: zamknięte


Tytuł zadania: „Bezdomność – wspólny problem”

Nazwa projektu: 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej"

Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej

Priorytet I zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Słupsk, 06.06.2013 roku

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją Pilotażowego wdrożenia standardów usług w zakresie bezdomności i przetestowaniem Modelu Gminnego Standardu Wychodzenia z Bezdomności

w Projekcie 1.18 „Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej” w ramach Działania 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej Priorytetu I Zatrudnienie i integracja społeczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Miasto Słupsk jako Lider Partnerstwa Lokalnego, tworzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Horyzont" z siedzibą w Słupsku oraz Oddziałem Rejonowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Słupsku zaprasza do składania ofert:

na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującejorganizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”.


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Pl. Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

tel. 59 84 88 371

e-mail: wziss@um.slupsk.pl

NIP: 839 10 05 507

II. Przedmiot zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi gastronomicznej dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność- wspólny problem”.

  2. Opis zamówienia:

    a) obiad dwudaniowy, soki, przekąski, kawa, herbata (dodatki: cukier, śmietanka itp.), 3 rodzaje ciasta do wyboru, owoce, obsługa itp.

    b) obiadokolacja powinna odbyć się w lokalu gastronomicznym (restauracji) na terenie miasta Słupska z możliwością zapewnienia miejsc noclegowych.

    - Restauracja powinna znajdować się w jednym miejscu z hotelem (o standardzie *** gwiazdkowym) tak aby można było zapewnić miejsca noclegowe wraz ze śniadaniem dla delegacji podczas konferencji podsumowującej pn. „Bezdomność – wspólny problem” w pokojach 1 – 2 osobowych wraz z usługą parkingową w terminie: 01 – 02.08.2013 r.

  1. W ofercie należy uwzględnić całkowitą kwotę brutto za realizację całego zamówienia.

  2. Do oferty należy dołączyć menu.

  3. Ostateczna liczba osób zostanie potwierdzona wybranemu Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed terminem spotkania. Końcowe rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zgłoszonej liczby uczestników, uwzględniając podany przez Wykonawcę koszt za jedną osobę.

III. Termin realizacji zamówienia:

Wykonawca winien zrealizować zamówieniew dniu 01.08.2013 r. w godz. 18.00 – 21.00

V. Kryterium wyboru ofert:

Kryterium wyboru ofert: cena brutto – 100% na realizację całego zamówienie.

VI. Miejsce i termin składania i otwarcia oferty:

Oferta może być złożona osobiście, przesłana pocztą lub e-mailem.

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku - pok. 208

Pl. Zwycięstwa 1

76-200 Słupsk

e-mail: wziss@um.slupsk.pl

w terminie do 17.06.2013 r. do godziny 10:00

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 17.06.2013 r. godzinie 11:00 w siedzibie Zamawiającego, pokój 208a.

Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
6 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
6 czerwca 2013
Informację zaktualizował:
Sylwia Stolarczyk
Data aktualizacji:
19 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na zorganizowanie usługi gastronomicznej (obiadokolacja) dla 30 uczestników konferencji podsumowującej organizowanej w ramach projektu pn. „Bezdomność - wspólny problem”
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
6 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
6 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Edward Zdzieborski - Zastępca Prezydenta Miasta Słupsk
Data wytworzenia:
19 czerwca 2013
Informację opublikował:
Sylwia Stolarczyk
Data publikacji:
19 czerwca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek