Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na Prelegenta do przeprowadzenia prelekcji na temat dobrej praktyki w ramach panelu tematycznego o przesłankach prowadzących do podjęcia decyzji o zleceniu zadania publicznego organizacji pozarządowej

data wystawienia: 7.06.2013 8:13
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku

W związku z realizacją zadania pn I Kongres Współpracy Lokalnej w ramach projektu „Od partnerstwa do kooperacji” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prezydent Miasta Słupska zleci realizację usługi na zasadach umowy – zlecenia:

PRELEGENT DO PRZEDSTAWIENIA DOBREJ PRAKTYKI W PANELU TEMATYCZNYM O PRZESŁANKACH PROWADZĄCYCH DO PODJĘCIA DECYZJI O ZLECENIU ZADANIA PUBLICZNEGO ORGANIZACJI POZARZĄDOWEJ (DWIE OSOBY)


Wymagania:,

· niekaralność,

· rozwinięte umiejętności komunikacji interpersonalnej,

· doświadczenie praktyczne z zakresu realizacji co najmniej jednego zadania publicznego, powierzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego organizacji pozarządowej,

· potwierdzone doświadczenie w zakresie wystąpień publicznych.

Uwaga: Za potwierdzenie ww. wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia uznaje się wskazanie ich w CV. Mile widziane będą dodatkowo załączone dokumenty np. wykaz publikacji, referencje, rekomendacje, zaświadczenia.

Forma zatrudnienia: Umowa cywilno – prawna .

Okres zatrudnienia: 20 – 21 czerwca 2013 r.

Obowiązki:

· przeprowadzenie dla Uczestników/czek Kongresu trzech prelekcji na temat dobrej praktyki w panelu tematycznym o przesłankach prowadzących do podjęcia decyzji o zleceniu zadania publicznego organizacji pozarządowej,

· przygotowanie i przedstawienie konspektu prelekcji,

· udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących tematyki prelekcji w trakcie rozmów kuluarowych.

Oferty powinny zawierać:

· CV

· List motywacyjny

· Klauzule :„Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."

· Podpisane oświadczenie z wymaganymi załącznikami.

Oferta może zostać złożona:

  • osobiście lub listownie na adres:

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)

  • przesłana e-mailem na adres: h.barna@um.slupsk.pl

  • przesłana faksem pod nr 59 84 88 325

    w nieprzekraczalnym terminie do 10 czerwca 2013 godz. 15:30

Kryterium wyboru:


Lp.

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (%)

Liczba możliwych do uzyskania punktów

1.

Cena

50,00%

50

2.

Doświadczenie w powierzeniu / realizacji zadań publicznych powierzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego

50,00%

50


Łącznie

100%

100


  1. Cena - 50%

Cena oferty winna być określona w kwocie brutto w za całość przedmiotu zamówienia.


Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:


Cena oferty najtańszej

-------------------------- x liczba możliwych do uzyskania punktów= liczba punktów

Cena oferty badanej


  1. Doświadczenie Wykonawcy – 50%

Doświadczenie w powierzeniu / realizacji zadań publicznych powierzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.


Maksymalna ilość punktów za kryterium doświadczenia wynosi 50, przy czym:

  • 50 pkt. otrzyma Oferent, który wykaże się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w powierzaniu / realizacji zadań publicznych jednostek samorządu terytorialnego przez organizacje pozarządowe;

  • 25 pkt. otrzyma Oferent, który wykaże się co najmniej dwuletnim doświadczeniem w powierzaniu / realizacji zadań publicznych jednostek samorządu terytorialnego przez organizacje pozarządowe;

  • 10 pkt. otrzyma Oferent, który wykaże się co najmniej rocznym doświadczeniem w powierzaniu / realizacji zadań publicznych jednostek samorządu terytorialnego przez organizacje pozarządowe.

Kryteria formalne oraz doświadczenie Wykonawcy zostaną zweryfikowane na podstawie dołączonego CV, innych dokumentów i/lub podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Gdyby w okresie kwalifikacji okazało się, że wykonawca nie spełnia wymaganych kryteriów , to wybrana zostanie kolejna niższa oferta. W przypadku dwóch ofert w tej samej cenie o pierwszeństwie decyduje termin wpływu.

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 czerwca 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
7 czerwca 2013
Informację zaktualizował:
Wojciech Szulc
Data aktualizacji:
13 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na Prelegenta do przeprowadzenia prelekcji na temat dobrej praktyki w ramach panelu tematycznego o przesłankach prowadzących do podjęcia decyzji o zleceniu zadania publicznego organizacji pozarządowej
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 czerwca 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
7 czerwca 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 czerwca 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
13 czerwca 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek