Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową wraz z załącznikami

data wystawienia: 20.09.2013 15:01
status: zamknięte


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGĘ HOTELOWĄ


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku


W związku z realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej Prezydent Miasta Słupska zaprasza do składania ofert na usługę hotelową dniach 26.09 – 04.10.2013 roku (8 dób hotelowych) dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie.


I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pok. 100)

tel. 59 7155013

e-mail: b.macedonska@um.slupsk.pl


II. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa (8 dób hotelowych) dla 17 osób realizowana w związku z wykonaniem zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej w dniach 26.09-4.10.2013 roku, obejmująca:

Zakwaterowanie uczestników w 8 pokojach 2 osobowych i 1 pokoju jednoosobowym (bez wymogu łazienki w pokoju), z dostępem do węzła sanitarnego ze stałym dostępem do ciepłej wody, a bezpośredni dojazd do miejsca zakwaterowania jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego.


III. Warunki stwierdzenia należytego wykonania usługi i płatności:

1) Zakwaterowanie uczestników odbywać się będzie na podstawie listy imiennej uczestników dostarczonej przez Zamawiającego.

2) Potwierdzeniem wykonania zamówienia będzie podpis złożony przez uczestnika projektu na tej liście.

3) Za wykonanie usługi Zamawiający rozliczać się będzie z Wykonawcą według przyjętego na jednego uczestnika kosztu osobodoby podanej w ofercie.

4) Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą na podstawie faktury VAT prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę.

5) Płatności będą dokonywane przelewem, w terminie 14 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT Zamawiającemu na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze.

6) Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.


IV. Sposób przedstawienia oferty:

Oferta według wzoru stanowiącego załącznik do Zaproszenia, zawierająca cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju jednoosobowym, cenę ofertową brutto za osobodobę w pokoju dwuosobowym.


V. Termin i zasady składania ofert

Oferta może zostać złożona:

– osobiście lub listownie na adres:

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100);

- przesłana e-mailem na adres:b.macedonska@um.slupsk.pl

- przesłana faksem pod nr 59 84 88 341, w nieprzekraczalnym terminie 23.09.2013 roku godz. 15:30. Oferty złożone po terminie nie zostaną uwzględnione w postępowaniu.


VI. Sposób wyłonienia Wykonawcy

Kryterium wyboru oferty (cena 100%) będzie najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju jednoosobowym oraz najniższa cena brutto za osobodzień w pokoju dwuosobowym.



Załącznik nr 1


OFERTA -FORMULARZ CENOWY


1. Pełna nazwa Wykonawcy:

dokładny adres:

telefon:

fax:

e-mail:

www:


2. Data sporządzenia oferty:


3. Określenie przedmiotu oferty:

Usługa hotelowa (8 dób hotelowych) dla 17 gości z Portugalii biorących udział w projekcie pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)”, realizowana w dniach 26.09-04.10.2013 roku obejmująca:


Zakwaterowanie uczestników w 8 pokojach 2 osobowych i 1 pokoju jednoosobowym (bez wymogu łazienki w pokoju), z dostępem do węzła sanitarnego ze stałym dostępem do ciepłej wody, a bezpośredni dojazd do miejsca zakwaterowania jest możliwy przy użyciu regularnych środków transportu miejskiego.


4. Cena netto za osobodobę pokój 1 osobowy

Podatek VAT

Cena brutto


5. Cena netto za osobodobę pokój 2-osobowy

Podatek VAT

Cena brutto


Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi hotelowej oświadczam, że:


1) usługi będą świadczone w obiekcie ……........................…............................. usytuowanym w …………….......…… przy ul. …………………………………………………..


2) wyposażenie pokoi jest zgodne z wymaganiami.



..................................dnia..............................


........................................................................

podpis Wykonawcy / (przedstawicieli) Wykonawcy







Załącznik nr 2

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu


…………………………………………………………………………………………………


…………………

/ Pełna nazwa Wykonawcy, dokładny adres, telefon, fax, e-mail /

Oświadczam, będąc świadomym odpowiedzialności karnej za poświadczenie nieprawdy mogące doprowadzić Zamawiającego do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia go w błąd (art. 286 kodeksu karnego), iż w postępowaniu prowadzonym przez Miasto Słupsk, którego przedmiotem jest realizacją zadania pn „Integracja i wymiana doświadczeń w aktywności społecznej seniorów słupskich z seniorami partnerskiego miasta Cartaxo (Portugalia)” w ramach inicjatywy lokalnej, które realizowane będzie w Słupsku w terminie 26.09-04.10.2013 roku spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

1. Posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym zapewniającym należyte wykonanie zamówienia.

2. Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3. Zapoznałem się z przedmiotem zamówienia i nie wnoszę do niego żadnych zastrzeżeń.

4. Oświadczam, iż jestem/nie jestem* powiązany/a osobowo lub kapitałowo z:

a) Zamawiającym

b) osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego

c) osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy.

* proszę podkreślić właściwe



….......………………........, dnia …………….....…… ...…..........




…………………………………………….......

podpis Wykonawcy

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
20 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
23 września 2013
Informację zaktualizował:
Rafał Jeka
Data aktualizacji:
25 września 2013
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert na usługę hotelową wraz z załącznikami
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
20 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
23 września 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze oferenta
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Beata Macedońska
Data wytworzenia:
24 września 2013
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
25 września 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek