Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Realizacja trzyletniego programu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), wdrożonego i utrzymywanego w Urzędzie Miejskim w Słupsku, na zgodność z normą PN-ISO/IEC 27001:2007, opartego na normie PN-EN ISO 19011:2012.

data wystawienia: 10.10.2013 11:53
status: zamknięte


A.RZP.271.1.7.2013




ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej

w złotych równowartości 14.000 euro



  1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Miasto Słupsk

    Plac Zwycięstwa 3

    76-200 Słupsk

    fax 59 8488440

    email: zamowienia.publiczne@um.slupsk.pl


  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja trzyletniego programu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI), wdrożonego i utrzymywanego w Urzędzie Miejskim w Słupsku, na zgodność z normą PN-ISO/IEC 27001:2007, opartego na normie PN-EN ISO 19011:2012.

Podstawowa charakterystyka organizacji objętej SZBI:

  1. status prawny: urząd jst (Miasto na Prawach Powiatu);

  2. branża: administracja publiczna;

  3. liczba lokalizacji: 6;

  4. liczba pracowników: ok. 360;

  5. liczba stanowisk komputerowych: ok. 350;

  6. liczba serwerów: 12;

  7. wdrożony system zarządzania: Zintegrowany, zgodny z PN-EN ISO 9001:2009, PN-EN ISO 14001:2005, PN-N-18001:2004 oraz PN-ISO/IEC 27001:2007.


Oferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją programu certyfikacji, w tym koszty dojazdów i zakwaterowania zespołu auditowego oraz wykonania certyfikatów w wersji ozdobnej (grawerka na płytce metalowej formatu A4, na podkładce drewnianej, obrzeża frezowane) w językach: polskim, niemieckim i angielskim.

Zamawiający nie zaakceptuje żadnej innej płatności za czynności związane z realizacją programu certyfikacji, poza uzgodnionymi kwotami za audit recertyfikujący oraz I i II audit nadzoru.



III. Termin realizacji zamówienia

Wykonawca winien realizować zamówienie w okresie 36 miesięcyt od dnia podpisania umowy.


IV. Warunki udziału w postępowaniu

    1. Wykonawca – jednostka udzielająca uznania dla naszego systemu musi posiadać akredytację PCA lub równoważną akredytację zagraniczną w zakresie certyfikacji zintegrowanych systemów zarządzania.

    2. Dokumentem odniesienia dla procesu certyfikacji musi być norma PN-EN ISO 19011:2012.

    3. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (realizuje) co najmniej dwa programy certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji na zgodność PN-ISO/IEC 27001:2007 w jednostce samorządu terytorialnego.


V. Wymagane dokumenty

1.Aktualny wypis z KRS.

    2. Kopia certyfikatu akredytacji PCA lub równoważnej akredytacji zagranicznej w zakresie certyfikacji zintegrowanych systemów zarządzania.

    3. Potwierdzenie zrealizowania (realizowania) co najmniej dwóch aktualnych programów certyfikacji (kopie certyfikatów, ewentualnie oświadczenie ze wskazaniem nazw i adresów urzędów jst objętych programami certyfikacji) o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 2 do Zaproszenia – oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

    Uwaga: Poświadczenie w odniesieniu do nadal realizowanych programów powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie

    zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

    4. Wzór umowy o certyfikację SZBI.

1) Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy:

a) Podstawą stwierdzenia należytego wykonania umowy będzie dostarczenie

Zamawiającemu zatwierdzonego przez komitet techniczny Wykonawcy zamówienia

raportu z auditu certyfikującego/auditów nadzoru.

    b) Wynagrodzenie należne Wykonawcy płatne będzie przelewem, w terminie 14 dni od

    daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

c) Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

2) Zamawiajacy zastrzega sobie możliwość negocjacji postanowień umowy.

Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.


Oferta może być złożona osobiście lub przesłana pocztą.


VI. Kryterium oceny ofert


1. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium ceny (100 %), przy czym Zamawiający oceni poszczególne audyty wg następujących proporcji:


Lp.

Opis kryteriów oceny

Waga

1.

    audyt certyfikujący

50

2.

    I audyt nadzoru w drugim roku programu certyfikacji

25

3

    II audyt nadzoru w trzecim roku programu certyfikacji

25


    2. Kryterium ceny dla audytu certyfikującego będzie oceniane wg wzoru:

    cena najniższa x 100 x 50%

    cena oferowana


Maksymalna ilość punktów – 50.


    3.Kryterium ceny dla I audytu nadzoru w drugim roku programu certyfikacji będzie oceniane wg wzoru:

    cena najniższa x 100 x 25%

    cena oferowana


Maksymalna ilość punktów – 25.


    4.Kryterium ceny dla II audytu nadzoru w trzecim roku programu certyfikacji będzie oceniane wg wzoru:

    cena najniższa x 100 x 25%

    cena oferowana


Maksymalna ilość punktów – 25.


5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów.


VII. Okres związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy składać osobiście lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

Wydział Administracyjny

Referat Zamówień Publicznych

pok. 303

w terminie do dnia 18 października 2013 r.do godz. 10.00.


Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:


"Oferta na realizację trzyletniego programu certyfikacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w Urzędzie Miejskim w Słupsku"

Otwarcie ofert odbędzie się dnia 18 października 2013 r.o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego (pok. 302A).


IX. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami

Pan Wojciech Szulc - w sprawach merytorycznych

Pan Tadeusz Szemryk – w sprawach procedury

Dane kontaktowe: email: zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl nr faksu 59 8488440.



Z up. PREZYDENTA

Miasta Słupska

Agnieszka Nowak

SEKRETARZ MIASTA







W załączeniu:

Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy

Załącznik Nr 2 - Wykaz wykonanych usług






Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
10 października 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
10 października 2013
Informację zaktualizował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data aktualizacji:
15 listopada 2013
Nazwa pliku:
Załączniki do Zaproszenia
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
10 października 2013
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
10 października 2013
Nazwa pliku:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informację wytworzył:
Dyrektor - Wojciech Szulc
Data wytworzenia:
15 listopada 2013
Informację opublikował:
Agnieszka_off Szeligowska_off
Data publikacji:
15 listopada 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek