Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT ADMINISTROWANIA STRONĄ INTERNETOWĄ I WYKONANIA MATERIAŁÓW GRAFICZNYCH

data wystawienia: 7.11.2013 13:17
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku

W związku z realizacją projektu pt. „Prowadzenie Punktu Informacji Europejskiej Europe Direct w latach 2013 – 2017” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej Prezydent Miasta Słupska zleci realizację dzieła na zasadach umowy o dzieło:

ADMINISTROWANIA STRONY INTERNETOWEJ I WYKONANIA MATERIAŁÓW GRAFICZNYCH

PUNKTU INFORMACJI EUROPEJSKIEJ EUROPE DIRECT - SŁUPSK

Wymagania:

· niekaralność,

· doświadczenie w zakresie administrowania stronami internetowymi;

· umiejętności informatyczne niezbędne do administrowania strony internetowej oraz składu graficznego biuletynu elektronicznego;

· znajomość języka angielskiego w stopniu min. średniozaawansowanym.

Uwaga: Za potwierdzenie ww. wiedzy, umiejętności oraz doświadczenia uznaje się wskazanie ich w CV. Mile widziane będą dodatkowo załączone dokumenty np. wykaz publikacji, referencje, rekomendacje, zaświadczenia.

Forma: Umowa cywilno – prawna .

Okres: od 2 stycznia do 31 marca 2014 roku z możliwością przedłużenia do 31 grudnia 2014 roku

Obowiązki:

  • umieszczenia przynajmniej 4 aktualizacji tygodniowo na stronie internetowej;

  • stworzenie nowej strony internetowej w oparciu o wytyczne zawarte w planie działań ED – Słupsk na 2014 rok;

  • przeniesienie danych i materiałów z obecnie funkcjonującej strony internetowej na nowoutworzoną stronę;

  • przygotowanie dwóch projektów graficznych w miesiącu (baneru, dyplomu, gadżetu, etc.);

  • skład graficzny 6 numerów biuletynu elektronicznego ED – Słupsk.

Oferty powinny zawierać:

· CV

· List motywacyjny

· portfolio

· Klauzule :„Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji."

Oferta może zostać złożona:

  • osobiście lub listownie na adres:

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk (pokój 100)

W terminie do 25 listopada 2013 roku do godz. 12.00. Liczy się data wpływu.

Kryterium wyboru:

O wyborze oferty decydować będzie zaoferowana najniższa miesięczna cena brutto za wykonanie całości obowiązków określonych w zaproszeniu przy dopełnieniu kryteriów formalnych opisanych jako „Wymagania”.

Kryteria formalne zostaną zweryfikowane na podstawie dołączonego CV, innych dokumentów i/lub podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Gdyby w okresie kwalifikacji okazało się, że wykonawca nie spełnia wymaganych kryteriów , to wybrana zostanie kolejna niższa oferta. W przypadku dwóch ofert w tej samej cenie o pierwszeństwie decyduje termin wpływu.

Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 listopada 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
7 listopada 2013
Informację zaktualizował:
Wojciech Szulc
Data aktualizacji:
28 listopada 2013
Nazwa pliku:
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Z FORMULARZEM OFERTY
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
7 listopada 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
7 listopada 2013
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Gabinet Prezydenta Miasta
Informację wytworzył:
Wojciech Szulc - Dyrektor Gabinetu Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
28 listopada 2013
Informację opublikował:
Wojciech Szulc
Data publikacji:
28 listopada 2013

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek