Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o toku postępowania w sprawie wydania decyzji środowiskowej

data wystawienia: 31.01.2014 13:12
status: zamknięte

GKMiOŚ-RKŚ-XXI.6220.27.2013.2.2014

O B W I E S Z C Z E N I E


Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jedn. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1235 ze zm.) zawiadamia się,że w toku wszczętego postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa sieci cieplnej magistralnej dwuprzewodowej wysokoparametrowej w rejonie ulic: Jana Pawła II – Jaracza – Długa – Deotymy – Ratusz Miejski w Słupsku”, w drodze postanowienia z dnia 30 stycznia 2014 roku znak: GKMiOŚ-RKŚ-XXI.6220.27.2013.2.2014, stwierdzono brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla w/w zamierzenia. Powyższy dokument wydano po zasięgnięciu opinii:

  • Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Gdańsku, zawartej w postanowieniu znak: RDOŚ-Gd-WOO.4240.7.2014.AJA.3 z dnia 23.01.2014 roku (wpływ do Urzędu Miejskiego w Słupsku w dniu 24.01.2014 roku);

  • Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Słupsku, zawartej w piśmie znak: O.I.SZNS/4711/01/14/82 z dnia 09.01.2014 roku (wpływ do Urzędu Miejskiego w Słupsku w dniu 14.01.2014 roku)

Wskazane organy uznały za zbędne przeprowadzenie oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia.

W przedmiotowej sprawie ustalono więcej niż 20 stron postępowania, w związku z powyższym stosuje się przepis art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2013 roku, poz. 267) i podaje się ogłoszenie do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia. Strony postępowania mają możliwość zapoznania się z dokumentami sprawy, która znajduje się w Wydziale Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słupsku, przy Placu Zwycięstwa 3, pokój 221. Jednocześnie informuję, iż na wydane w sprawie postanowienie nie przysługuje zażalenie. Postanowienie, na które nie służy zażalenie strona może zaskarżyć tylko w odwołaniu od decyzji.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia. Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.


Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się:

1) na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Słupsku,

2) w miejscu planowanego przedsięwzięcia,

3) na stronie internetowej organu: www.slupsk.pl

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Grabuszyńska-Dyrektor Wydziału Gospdoarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska
Data wytworzenia:
31 stycznia 2014
Informację opublikował:
Barbara Majkowska
Data publikacji:
31 stycznia 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek