Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Usługa konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku.

data wystawienia: 6.02.2014 16:09
status: zamknięte




A-RRB-I.2512.1.2014 Słupsk, dnia 31 stycznia 2014 r.




ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Na podstawie Regulaminu zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro .



  1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Miasto Słupsk

    Plac Zwycięstwa 3

    76-200 Słupsk

    fax 59 8488408

    e-maili: wa@um.slupsk.pl


  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.


III.Termin realizacji usługi

Wykonawca winien realizować zamówienie w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.


    IV.Warunki udziału w postępowaniu


  1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

    Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, przynajmniej jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 20 tysięcy złotych brutto.








  1. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

    Wykonawca spełni warunek jeśli posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zamówienia oraz przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją ...o podstawie dysponowania tymi osobami. - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do.Zaproszenia.

  2. Posiadanie certyfikatów producenta sprzętu łączności. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada certyfikaty producenta sprzętu łączności uprawniające do obsługi i naprawy central telefonicznych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia pkt. II ust. 1 ppkt. 2 i 4 – Załącznik nr1 do Zaproszenia.

V. Wymagane dokumenty

1. Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.

2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją

...o podstawie dysponowania tymi osobami.- z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 3 do ….Zaproszenia.

3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że posiada sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania ….zamówienia - załącznik Nr 2 do Zaproszenia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ….udostępnienia potencjału ….technicznego.

3...Certyfikaty producenta sprzętu łączności potwierdzające posiadanie uprawnień do ….wykonywania napraw i obsługi central.telefonicznych wymienionych w opisie przedmiotu ….zamówienia pkt. II ust.1 ppkt. 2 i 4.

4..Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również ….wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu ….składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ….przynajmniej jednej usługi.odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia ….o wartości nie mniejszej niż 20 tysięcy złotych brutto, wraz z podaniem jej wartości, ….przedmiotu, daty wykonania.i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana, oraz ….załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie, o treści zgodnej ….z Załącznikiem Nr 4 do Zaproszenia. *

5..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji ….działalności gospodarczej.

6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. V muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę.



    * Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.






VI. Kryterium oceny ofert

Cena – 100 %

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za wykonanie zamówienia i jednocześnie spełni warunki udziału w postępowaniu.

VII. Okres związania ofertą

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert

Oferty należy złożyć osobiście lub drogą pocztową na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

Wydział Administracyjny

pok. 303

w terminie do dnia 12 lutego 2014 r. do godz. 11.00.


Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

" Oferta na usługę konserwacji, przeglądu i naprawy oraz utrzymania w stałej sprawności technicznej central telefonicznych, aparatów telefonicznych wraz z instalacją telefoniczną wewnętrzną znajdującą się w budynkach i lokalach Urzędu Miejskiego w Słupsku ”.


Otwarcie ofert odbędzie się dnia 12 lutego 2014 r. o godz. 11.15 w siedzibie Zamawiającego (pok. 303).


Przeprowadzone na powyższych zasadach rozpoznanie rynku ma na celu wyłonienie najkorzystniejszej oferty. Ewentualne pytania dotyczące zamówienia prosimy kierować w formie pisemnej na adres e-mail: r.salwiak@um.slupsk.pl lub Urząd Miejski w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk.





W załączeniu:


Załącznik Nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

      Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy

      Załącznik Nr 3 - Wykaz osób

      Załącznik Nr 4 - Wykaz wykonanych robót

      Załącznik Nr 5 - Projekt umowy


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zał. 1 Opis przedmiotu.pdf
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zał.2 Formularz ofertowy_konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zał.3 Wykaz osób_ konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zał4 tabela wykonanych robót.pdf
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zał.5 Projekt umowy_konserwacja urzadzen telefonicznych.pdf
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
6 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia.
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk
Data wytworzenia:
24 lutego 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
24 lutego 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek