Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do składania ofert cenowych dot. obsługi gastronomicznej (cateringu) spotkania medialnego w ramach realizacji projektu pt. Własna firma po 50 roku życia

data wystawienia: 10.03.2014 12:21
status: zamknięte

Nr umowy: UDA-POKL.06.02.00-22-018/12-00

Tytuł projektu: Własna firma po 50 roku życia

Priorytet: VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich

Działanie: 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT CENOWYCH

W związku z realizacją projektu pt. Własna firma po 50 roku życia

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich,

Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia

Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Szczegółowy opis zamówienia:

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

tel: 59 842 29 21

fax: 59 848 84 65

e-mail: k.slominski@um.slupsk.pl

osoba do kontaktu: pan Kamil Słomiński

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Obsługa gastronomiczna (catering) spotkania medialnego dla 80 osób w tym uczestników projektu pt. Własna firma po 50 roku życia, ze spełnieniem następujących warunków:

1.1. Udostępnienie na wyłączność odpowiednio przygotowanej sali w miejscu zapewnionym przez Wykonawcę w godzinach realizacji spotkania medialnego oraz bezpośrednio przed i po spotkaniu. Udostępniona sala powinna zawierać co najmniej 80 komfortowo rozmieszczonych miejsc siedzących oraz miejsce do wystąpień widoczne z każdego miejsca siedzącego. Catering oraz prezentacje powinny odbywać się w tej samej sali. Oznacza to, że Zamawiający nie dopuszcza organizacji cateringu w innej sali niż sala, w której będą odbywać się prezentacje. W celu realizacji wystąpień sala musi być wyposażona w następujący sprzęt techniczny: rzutnik multimedialny, ekran do wyświetlania prezentacji oraz sprzęt nagłośnieniowy wraz z mikrofonem.

Spotkanie medialne jest organizowane na potrzeby projektu pt. Własna firma po 50 roku życia. W ramach projektu 29 osób otrzymało dofinansowanie na otwarcie działalności gospodarczych. Wszystkie założone firmy są zarejestrowane i mają swoje siedziby w Słupsku. Projekt nie zakłada kosztów dojazdu uczestników do miejsca organizacji spotkania. Zamawiający nie przewiduje również obciążania kosztami dojazdu uczestników spotkania, gdyż zgodnie z założeniami jest ono bezpłatne. W związku z powyższym Zamawiający wymaga organizacji spotkania na terenie miasta Słupska, co nie będzie generowało kosztów dojazdu.

1.2. Catering dla 80 uczestników spotkania wraz z zapewnieniem oprawy (w szczególności: obsługa kelnerska, dekoracja stołów, zastawa), który będzie obejmował 2 przerwy kawowe (ciepłe napoje - kawa i herbata, cukier i śmietanka, woda gazowana i woda niegazowana, ciastka kruche łącznie minimum 200 g/osobę) oraz ciepły poczęstunek w formie zasiadanego obiadu na zakończenie spotkania (jednodaniowy obiad z napojami zgodnie z proponowanym menu przedstawionym przez Wykonawcę).

1.3. Ponadto w miejscu realizacji zamówienia Zamawiający wymaga zapewnienia stanowiska informacyjno-promocyjnego w celu dystrybucji materiałów promocyjnych (obsługę stanowiska zapewnia Zamawiający).

2. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Nie uwzględnienie przez Wykonawcę wszystkich kosztów nie będzie stanowić podstawy do domagania się ich pokrycia przez Zamawiającego w terminie późniejszym.

III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:

1. Kryterium oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

a) cena brutto za 1 uczestnika – 60%

b) proponowane menu – 40%

- wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „cena brutto za 1 uczestnika”:

ocena według wzoru: C1=(Cmin/Cb) x 100 x 60%

gdzie: C1 - wartość punktowa za kryterium „cena brutto za 1 uczestnika”

Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert ważnych

Cb – cena oferty badanej

- wzór do klasyfikacji ofert w kryterium „proponowane menu”:

ocena odbędzie się na podstawie przedstawionego menu (punkty 1-10):

ocena według wzoru: C2=(Cb/Cmax) x 100 x 40%

gdzie: C2 – wartość punktowa za kryterium „proponowane menu”

Cb – przyznana liczba punktów oferty badanej

Cmax – najwyższa przyznana liczba punktów spośród złożonych ofert

Kryterium „proponowane menu” zostanie ocenione przez komisję składającą się z 4 osób.

Końcową ocenę stanowi suma punktów wyliczonych dla poszczególnych kryteriów (C1 + C2). Maksymalna suma punktów – 100. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów.

2. Warunki udziału.

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najwyższym wynikiem punktowym, przy czym Wykonawca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia. Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy minimum 2 usługi polegające na organizacji imprezy okolicznościowej/konferencji wraz ze świadczeniem obsługi cateringowej dla co najmniej 60 osób.

Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu wskazanym przez Wykonawcę jako miejsce realizacji zamówienia. Wizja lokalna będzie przeprowadzona przed wyłonieniem Wykonawcy i będzie miała na celu zweryfikowanie na miejscu spełniania wymogów realizacji usługi zgodnie z określeniem przedmiotu zamówienia.

3. Wymagane dokumenty:

3.1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na organizacji imprezy okolicznościowej/konferencji wraz ze świadczeniem obsługi cateringowej dla co najmniej 60 osób.

3.2. Proponowane menu zgodne z przedmiotem zamówienia.

3.3. Jeśli dotyczy, oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie pełnomocnictwa dla osoby, która podpisuje formularz ofertowy, załączniki oraz inne dokumenty składane w ramach niniejszego zapytania, obowiązującego w dniu złożenia podpisu.

IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia:

Miasto Słupsk, w dniach 7 - 9 kwietnia 2014 r. (w jednym z dni z podanego przedziału, po ustaleniu z Zamawiającym) w godzinach 1100 – 1500.

V. Warunki wykonania usługi i płatności:

1. Płatność za usługę w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.

2. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie będące iloczynem ceny brutto za 1 osobę zawartej w formularzu ofertowym oraz faktycznej ilości osób uczestniczących w spotkaniu medialnym tj. korzystających z cateringu (maksymalnie 80 osób). Zamawiający przekaże Wykonawcy planowaną liczbę osób uczestniczących w spotkaniu przed wykonaniem usługi w terminie ustalonym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

1. Terminy:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 14.03.2014 r. do godz. 9:00

Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.03.2014 r. o godz. 10:00 w Biurze projektu w Środkowopomorskim

Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Chopina 3, 76-200 Słupsk.

2. Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk (pok.105)

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres: Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

„Oferta na obsługę gastronomiczną (catering) spotkania medialnego dla 80 osób w tym uczestników projektu pt. Własna firma po 50 roku życia

3. Okres związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VII. Załączniki:

1. Formularz ofertowy

2. Wykaz usług

3. Projekt umowy

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania wyboru Wykonawcy bez podania przyczyny.


Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
10 marca 2014
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
10 marca 2014
Informację zaktualizował:
Aleksandra Sieńko
Data aktualizacji:
18 marca 2014
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert cenowych
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
10 marca 2014
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
10 marca 2014
Nazwa pliku:
Projekt umowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski, Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
10 marca 2014
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
10 marca 2014
Nazwa pliku:
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
17 marca 2014
Informację opublikował:
Aleksandra Sieńko
Data publikacji:
18 marca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek