Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Usługa usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 1 i nr 3 oraz SCOPiES przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.

data wystawienia: 12.03.2014 9:37
status: zamknięte

A-RRB-I.2512.1.2.2014 Słupsk, 12.03.2014 r.



ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

bez stosowania ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)


na podstawie Regulaminu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej

w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Urzędzie Miejskim w Słupsku.


  1. Nazwa i adres Zleceniodawcy:

    Miasto Słupsk

    Plac Zwycięstwa 3

    76-200 Słupsk

    e-mail: wa@um.slupsk.pl

  2. Przedmiot zamówienia:


Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa nr 1 i nr 3 oraz Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Słupsku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Zaproszenia.


  1. Termin realizacji zamówienia:


Zamówienie winno zostać zrealizowane w terminie: od dnia podpisania umowy do 31.12.2014 r.


  1. Warunki udziału w postępowaniu:

  1.  Prowadzenie działalności na podstawie wpisu do rejestru działalności regulowanej, o którym
    mowa w art. 9b, 9c i 9d ustawy z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399)
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie
    objętym przedmiotem zamówienia,

    2. Posiadanie zezwolenia na transport odpadów wydane przez Starostę właściwego miejscowo,
    względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.
    o odpadach (Dz.U. z 2013. poz.21).

    3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
    zamówienia.


    V. Wymagane dokumenty:

  1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 2 do Zaproszenia.

  2. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym
    mowa w art. 9b, 9c i 9d ustawy z dnia 13.09.1996 r. (tj. Dz.U. z 2013 r. poz. 1399)
    o utrzymaniu czystości i porządku w gminach prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie
    objętym przedmiotem zamówienia, z adnotacją o zgodności z oryginałem.

  3. Kserokopia zezwolenia na transport odpadów wydane przez Starostę właściwego miejscowo,
    względem siedziby lub zamieszkania Wykonawcy, zgodnie ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r.
    o odpadach (Dz.U. z 2013. poz.21), z adnotacją o zgodności z oryginałem.


    VI. Kryterium oceny ofert:

    Cena 100 %

Zleceniodawca udzieli zamówienia Zleceniobiorcy, który spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w pkt. IV Zaproszenia oraz zaoferuje najniższą cenę ofertową brutto za wykonanie zamówienia.


VII. Okres związania ofertą:

Zleceniobiorca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

Oferta może być złożona osobiście lub przesłana pocztą.

Oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Administracyjny p. 303

Plac Zwycięstwa 3

76-200 Słupsk

w terminie do 18 marca 2014 r. do godziny 11:00.


Oferta powinna być zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz
opatrzona napisem:

Oferta na usługę usuwania (wywozu) nieczystości stałych oraz dzierżawa pojemników
do gromadzenia nieczystości z budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku”


Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 18 marca 2014 r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego, pokój 303.


IX. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

w sprawach merytorycznych: Halina Subocz

e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 408.

lub Robert Salwiak

e-mail: wa@um.slupsk.pl, tel. 59 84 88 321.






Załączniki:

    Załącznik Nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

    Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy

    Załącznik Nr 3 - Projekt umowy

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
Załącznik nr 3 - Projekt umowy
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
12 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014
Nazwa pliku:
zawiadomienie o wyborze oferty i udzieleniu zamówienia
Informację wytworzył:
Agnieszka Nowak - Sekretarz Miasta Słupska
Data wytworzenia:
24 marca 2014
Informację opublikował:
Halina Subocz
Data publikacji:
25 marca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek