Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zawiadomienie o wydaniu decyzji z dnia 08.07.2014 r. nr 17-2/11 zmieniającej decyzję z dnia 31.01.2011 r nr 17/11 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulicy Koszalińskiej w Słupsku

data wystawienia: 15.07.2014 10:34
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. Z 2013 r. poz. 267 z późn. zmianami)


zawiadamiam


o wydaniu decyzji z dnia 08.07.2014 r. nr 17-2/11 zmieniającej decyzję z dnia 31.01.2011 r nr 17/11 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie i przebudowie ulicy Koszalińskiej w Słupsku, w ramach zadania pn. „Kompleksowe udrożnienie i spięcie Korytarza transportowego Zachodniego z Północnym Via/Rail Hanseatica (dostęp portu morskiego w Ustce i Poligonu NATO do Szpitala Wojewódzkiego w Słupsku) – odcinek łączący drogę krajową nr 6 z drogą krajową nr 21 ponad torami kolejowymi w ciągu ulicy Koszalińskiej” .


Niniejszą decyzją zakończono postępowanie administracyjne wszczęte na wniosek Prezydenta Miasta Słupska z siedzibą przy Placu Zwycięstwa 3 w Słupsku


W związku z powyższym informuje się, że w terminie 14 dni od daty doręczenia obwieszczenia, strony mogą zapoznać się z treścią decyzji w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), od poniedziałku do czwartku w godz. 7.30 – 15.30 i w piątki w godz. 7.30 – 17.00.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.

Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.


Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Piotr Daczkowski Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
15 lipca 2014
Informację opublikował:
Magdalena Triba
Data publikacji:
15 lipca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek