Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zaproszenie do złożenia ofert cenowych na wykonanie materiału promocyjnego w projekcie ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska''

data wystawienia: 16.07.2014 10:59
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zapraszam do składania ofert cenowych na wykonanie materiału promocyjnego zawierającego: termometr ciekłokrystaliczny paskowy umieszczony na plastikowej karcie o wymiarze minimum 22 cm x 7 cm w ramach projektu pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’ realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

I. Nazwa i adres Zamawiającego:

Miasto Słupsk

Plac Zwycięstwa 3,

76 – 200 Słupsk

tel 59 84 88 304

II. Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Wykonanie materiału promocyjnego zawierającego (566 sztuk):

- termometr ciekłokrystaliczny paskowy przeznaczony do pomiaru temperatury pokojowej o zakresie min. 15 – 28 º C, co jeden stopień,

- plastikową kartę na której umieszczony zostanie termometr, tekst promocyjny przekazany przez Zamawiającego oraz

1) u góry emblemat Unii Europejskiej, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko w wersji podstawowej,

2) w konfiguracji z innymi znakami, logo Narodowej Strategii Spójności Infrastruktura i Środowisko należy umieszczać zawsze z lewej strony, emblemat Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Funduszu Spójności z prawej strony,

3) na dole karty tekst :

Projekt pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’ współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013.

Ponadto materiał promocyjny powinien być wykonany zgodnie z zasadami oznakowania projektów finansowanych ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007 – 2013, link do strony: http://www.pois.gov.pl/ZPFE/Strony/Dokumenty.aspx

III. Opis kryterium oceny ofert, warunku udziału w postępowaniu i wymaganych dokumentów:

  1. Kryterium oceny ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany o kryterium ceny – 100 %.

  1. Warunki:

Za najkorzystniejszą ofertę uważa się ofertę z najniższą ceną, przy czym Wykonawca musi jednocześnie spełnić warunek wiedzy i doświadczenia.

Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia polegającemu na wykonaniu materiału promocyjnego zawierającego: termometr ciekłokrystaliczny paskowy umieszczony na plastikowej karcie co najmniej 300 sztuk.

Niespełnienie powyższego warunku spowoduje odrzucenie oferty.

3. Wymagane dokumenty:

Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na wykonanie materiału promocyjnego zawierającego: termometr ciekłokrystaliczny paskowy umieszczony na plastikowej karcie co najmniej 300 sztuk wraz z podaniem ich przedmiotu, dat dokonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie, o treści zgodnej z Załącznikiem nr 2, Zaproszenia do składania ofert cenowych.

Uwaga: Poświadczenie, w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, okresowych lub ciągłych, powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane nie ma obowiązku przedkładania dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie muszą zostać złożone w formie oryginału.

IV. Warunki wykonania usługi i płatności:

1. Termin dostarczenia materiału promocyjnego: najpóźniej do dnia 08.08.2014 r.

2. Materiał promocyjny do siedziby Zamawiającego na swój koszt dostarcza Wykonawca.

3. Płatność za usługę nastąpi w terminie 14 dni licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku oraz protokolarnego odbioru usługi przez Zamawiającego.

V. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:

1. Terminy:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 25.07.2014 r., do godziny 12:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 25.07.2014 r. o godzinie 12:15 w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

2. Forma dostarczenia oferty:

Ofertę można:

a) składać osobiście na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pok. 105/106.

b) przesłać pocztą (lub kurierem) na adres:

Urząd Miejski w Słupsku

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), 76-200 Słupsk, pok. 105/106.

Uwaga: Decyduje data wpływu.

Oferta powinna zostać zapakowana w sposób uniemożliwiający jej przypadkowe otwarcie oraz opatrzona napisem:

,,Oferta na wykonanie materiału promocyjnego zawierającego: termometr ciekłokrystaliczny paskowy umieszczony na plastikowej karcie o wymiarze minimum 22 cm x 7 cm w ramach projektu pn. ,,Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Słupska’’.

3. Okres związania ofertą:

Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

VI. Załączniki:

1. Formularz ofertowy.

2. Wykaz usług.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
16 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 lipca 2014
Nazwa pliku:
Zaproszenie do złożenia ofert cenowych
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
16 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 lipca 2014
Nazwa pliku:
Wykaz usług
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
16 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 lipca 2014
Nazwa pliku:
Formularz ofertowy
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Zastępca Dyrektora Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Ryszard Kurpiel
Data wytworzenia:
16 lipca 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 lipca 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek