Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia w ramach projektu “Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015”.

data wystawienia: 16.10.2014 14:50
status: zamknięte
Słupsk,dn. 16.10.2014 r.

Zaproszenie do składania ofert

Niniejszym zapraszamy do składania ofert dotyczących opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia w ramach projektu “Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015”.

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Nazwa Zamawiającego: Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta

Adres: Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk

Tel. (059) 8488 466

2. Określenie przedmiotu zamówienia:

Opracowanie karty informacyjnej przedsięwzięcia sporządzonej zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5) ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko w ramach rozszerzenia zakresu rzeczowego projektu pn. „Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku”, współfinansowanego ze środków EFRR w ramach działania 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2007 – 2013.

Planowany zakres rozszerzenia projektu obejmuje następujące zadania:

I. Przebudowa Placu Władysława Broniewskiego.

II. Kontynuacja przebudowy ulicy Wojska Polskiego (południowej strony)

III. Zagospodarowanie zdegradowanych podwórek na obszarze objętym rewitalizacją:

  1. zagospodarowanie podwórka przy ul. Tuwima 12 – Mickiewicza – Konopnickiej
  2. zagospodarowanie podwórka ul. Kołłątaja 10 – Konopnickiej – Wileńska – Wojska Polskiego.

Karta informacyjna powinna zawierać informacje, o których mowa w Aneksie IV do Dyrektywy 2011/92/UE, czyli:

1) Opis przedsięwzięcia obejmujący w szczególności:

- opis cech fizycznych przedsięwzięcia i wymagań użytkowania terenu w czasie poszczególnych faz budowy i eksploatacji,

- opis głównych cech procesów produkcyjnych, na przykład rodzaju i ilości używanych materiałów,

- ocenę typu i ilości spodziewanych pozostałości i emisji (zanieczyszczeń wody, powietrza i gleby, hałasu, wibracji, światła, ciepła, promieniowania itp.) wynikających z funkcjonowania przedsięwzięcia.

2) Zarys głównych alternatywnych rozwiązań rozpatrzonych przez wykonawcę, włącznie ze wskazaniem głównych powodów dokonanego przez niego wyboru, uwzględniającego skutki środowiskowe.

3) Opis aspektów środowiska, na które może w znaczący sposób oddziaływać przedsięwzięcie, obejmujący w szczególności zaludnienie, faunę, florę, glebę, wodę, powietrze, czynniki klimatyczne, dobra materialne, włącznie z dziedzictwem architektonicznym i archeologicznym, krajobraz oraz wzajemne oddziaływanie między tymi czynnikami.

4) Opis możliwych znaczących skutków środowiskowych przedsięwzięcia wynikających z:

· istnienia inwestycji,

· korzystania z zasobów naturalnych,

· emisji zanieczyszczeń, tworzenia uciążliwości i unieszkodliwiania odpadów,

oraz informacja wykonawcy odnośnie do prognozowania metod zastosowanych w celu oceny skutków wywieranych na środowisko.

Opis ten powinien obejmować bezpośrednie i wszelkie pośrednie, wtórne, kumulatywne, krótko-, średnio i długookresowe, stałe i czasowe, pozytywne i negatywne skutki przedsięwzięcia.

5) Opis środków przewidzianych w celu zapobiegania, zmniejszenia oraz tam gdzie to możliwe kompensowania znaczących, szkodliwych skutków wywieranych na środowisko.

6) Wskazanie trudności (niedostatków technicznych lub braku specjalistycznej wiedzy), które wykonawca napotkał przy zestawieniu wymaganych informacji.

Karta informacyjna powinna bezwzględnie zawierać również analizę łącznych skumulowanych oddziaływań przedsięwzięć dotychczas zrealizowanych w ramach projektu. Zamawiający dysponuje kartą informacyjną przedsięwzięcia wraz z aneksami dla zrealizowanego i obecnie realizowanego zakresu projektu. W karcie informacyjnej należy dokonać analizy czy planowane zamierzenie (łącznie ze zrealizowanym zakresem i obecnie realizowanym) podlega klasyfikacji jako przedsięwzięcie mogące zawsze znacząco lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Opracowana karta stanowić będzie podstawę do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach lub opinii o braku konieczności uzyskania takiej decyzji.

Karta informacyjna przedsięwzięcia powinna uwzględniać zapisy dokumentacji technicznej opracowanej na potrzeby realizacji projektu oraz sugestie Zamawiającego.

3. Miejsce oraz termin składania ofert:

Oferty można składać w formie pisemnej, mailowej lub faksem w terminie do 21.10.2014 r. do godz. 15.00 na następujący adres:

Miasto Słupsk

Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta, p. 105/106 (Mały Ratusz)

Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk

Tel./Fax: 59 84 88 304

e-mail: j.pluta@um.slupsk.pl

4. Termin wykonania zamówienia:

17.11.2014 r.

5. Opis sposobu przygotowania ofert:

Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

6. Ocena ofert:

O wyborze ofert decydować będzie wyłącznie cena brutto zamówienia. W przypadku ofert o takiej samej najniższej cenie złożonych przez dwóch lub więcej oferentów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego zaproszenia do złożenia ofert z ceną przynajmniej o 1 zł niższą od pierwotnie złożonej przez oferenta.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
16 października 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 października 2014
Nazwa pliku:
Zaproszenie do składania ofert dotyczących opracowania karty informacyjnej przedsięwzięcia w ramach projektu “Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009-2015”.
Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Inwestycji i Rozwoju Miasta Bartosz Gwóźdź - Sproketowski
Data wytworzenia:
16 października 2014
Informację opublikował:
Justyna Pluta
Data publikacji:
16 października 2014

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek