Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konsultacje społeczne dotyczące „Budowy boiska przy ul. Szczecińskiej 60 w Słupsku (ZSP nr 1) - Słupski Budżet Partycypacyjny 2017”

data wystawienia: 19.05.2017 14:40
status: zamknięte
Prezydent Miasta Słupska ogłasza konsultacje społeczne dotyczące „Budowy boiska przy
ul. Szczecińskiej 60 w Słupsku (ZSP nr 1) - Słupski Budżet Partycypacyjny 2017”

1. Przedmiotem konsultacji jest „Budowa boiska przy ul. Szczecińskiej 60 w Słupsku (ZSP nr 1) - Słupski Budżet Partycypacyjny 2017”
2. Celem konsultacji jest zebranie uwag i opinii od mieszkańców Miasta Słupska na temat Koncepcji remontu boiska przy ZSP nr 1 stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
3. Konsultacje będą trwały od 25.05.2017r. do 16.06.2017r.
4. Mieszkańcy mogą zgłaszać uwagi do koncepcji projektowej boiska na terenie szkoły.
5. Projekt/dokument/materiały informacyjne stanowią załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
6. Konsultacje mają zasięg: Lokalny
7. Konsultacje zostaną przeprowadzone w formach:
1) spotkania konsultacyjnego z mieszkańcami miasta, które odbędzie się 31 maja 2017r. o godz. 17.30 w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 przy ul. Szczecińskiej 60.
2) udostępnienia dokumentu w formie papierowej (już po opracowaniu koncepcji projektu ) w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, ul. Plac Zwycięstwa 3 pok. 06 - Mały ratusz oraz w formie elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na stronie Miasta,
3) Zgłaszania uwag za pomocą formularza konsultacyjnego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, który należy wypełnić i złożyć w wersji papierowej do sekretariatu Wydziału Inwestycji, pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk, pok. 101 lub
przesłać w wersji elektronicznej na adres j.grzymala@um.slupsk.pl oraz inwestycje@um.slupsk.pl
8. Za przeprowadzenie konsultacji społecznych odpowiedzialny jest Jarosław Grzymała tel.(59) 8488 319, email: j.grzymala@um.slupsk.pl
9. Konsultacje społeczne mają charakter opiniodawczy i nie są wiążące dla Miasta Słupska.

Podmiot publikujący:
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 maja 2017
Informację opublikował:
Iwona Chrapkowska - Wielgomas
Data publikacji:
19 maja 2017
Nazwa pliku:
Ogłoszenie
Podmiot publikujący:
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 maja 2017
Informację opublikował:
Iwona Chrapkowska - Wielgomas
Data publikacji:
19 maja 2017
Nazwa pliku:
Załącznik nr 1
Podmiot publikujący:
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 maja 2017
Informację opublikował:
Iwona Chrapkowska - Wielgomas
Data publikacji:
19 maja 2017
Nazwa pliku:
Załącznik nr 2
Podmiot publikujący:
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej
Informację wytworzył:
Marek Biernacki - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
19 maja 2017
Informację opublikował:
Iwona Chrapkowska - Wielgomas
Data publikacji:
19 maja 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek