Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o wezwaniu do udziału w postępowaniu administrazyjnym spakobierców zmarłego współwłaściciela nieruchomości położonej przy ulicy Jaśminowej 14 w Słupsku

data wystawienia: 23.11.2017 14:56
status: zamknięte

OBWIESZCZENIE


W nawiązaniu do przepisów art. 30 § 4 i 5 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1257),


wzywam

do udziału w postępowaniu administracyjnym w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z garażem, budowie zjazdu i niezbędnej infrastruktury technicznej, zlokalizowanej na działce nr 1156 w obrębie 18 przy ulicy Jaśminowej w Słupsku.


następujące osoby w kolejności jak niżej:


  • spadkobierców zmarłego współwłaściciela nieruchomości położonej w obrębie 18 przy ul. Jaśminowej 14 (działki nr 17/14 i nr 1122), lub

  • osoby sprawujące faktyczny zarząd majątkiem masy spadkowej.

Oczekuję na osobiste lub pisemne zgłoszenie się tych osób w siedzibie Wydziału Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 1 (Mały Ratusz), pokój nr 107, w każdy poniedziałek w godz. 730-1630, od wtorku do czwartku w godz. 730- 1530, i w piątek w godz. 730- 1430,w terminie 14 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do wiadomości publicznej.










Podmiot publikujący:
Wydział Polityki Przestrzennej
Informację wytworzył:
Ewa Matys Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
23 listopada 2017
Informację opublikował:
Małgorzata Kopera
Data publikacji:
23 listopada 2017

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek