OBWIESZCZENIE o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych ...
status: zamknięte
W czasie wyłożenia i przez okres 14 dni po zakończeniu okresu wyłożenia zbiera uwagi do tego projektu. Uwagi można składać na piśmie, ustnie do protokołu w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku, siedziba ul. Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: wpp@um.slupsk.pl; z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej, adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 kwietnia 2018 roku.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Ewa Matys Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej
- Data wytworzenia:
- 20 lutego 2018
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 22 lutego 2018
- Informację zaktualizował:
- Beata Samborska
- Data aktualizacji:
- 7 marca 2018
- Nazwa pliku:
- projekt_uchwały_marzec_2018
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Ewa Matys Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej
- Data wytworzenia:
- 1 marca 2018
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 7 marca 2018
- Nazwa pliku:
- projekt_uchwały_marzec_2018_załącznik_nr1
- Podmiot publikujący:
- Wydział Polityki Przestrzennej
- Informację wytworzył:
- Ewa Matys Dyrektor Wydziału Polityki Przestrzennej
- Data wytworzenia:
- 28 lutego 2018
- Informację opublikował:
- Beata Samborska
- Data publikacji:
- 28 lutego 2018