Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE W PRZEDMIOCIE OSZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

data wystawienia: 19.04.2018 14:46
status: zamknięte

OGŁOSZENIE W PRZEDMIOCIE OSZACOWANIA WARTOŚCI ZAMÓWIENIA

W związku z realizacją projektu "E-rozrachunki, e-podatki, e-opłaty - wysoka jakość usług, kompetencje i elektronizacja administracji samorządowej" w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz zamiarem wszczęcia prac o udzielenie zamówienia składającego się z poniższych części:


I. Modernizacja i rozbudowa funkcjonującego w Urzędzie Miejskim w Słupsku systemu dziedzinowego KSAT2000i w zakresie obsługi podatków i opłat lokalnych (np. opłaty za gospodarowanie odpadami) oraz należności dotyczących gospodarowania nieruchomościami (m.in. za wieczyste użytkowanie, z tytułu trwałego zarządu, dzierżawy, najmu).

Rozbudowa obejmuje następujące elementy :

  1. Obsługa w systemie KSAT2000i wymienionych niżej elektronicznych dokumentów, przekazywanych za pomocą systemu Mdok z platformy ePUAP:

    1. informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych,

    2. deklaracja na podatek od nieruchomości,

    3. informacja o gruntach,

    4. deklaracja na podatek rolny,

    5. informacja o lasach,

    6. deklaracja na podatek leśny,

    7. deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.

Wymagania funkcjonalne:

1) pobieranie z systemu Mdok odpowiednich modułów systemu KSAT2000i (Podatki, Gospodarka odpadami) ww. informacji i deklaracji w postaci elektronicznej (XML), wcześniej pobranych z platformy ePUAP;

2) możliwość przeglądu listy dokumentów elektronicznych z pkt. 1 z w ramach modułu systemu KSAT2000i; dostępne na liście powinny być tylko dokumenty do których użytkownik ma dostęp w systemie Mdok;

3) możliwość filtrowania dokumentów elektronicznych po polach: Identyfikator, Numer, symbol klasyfikacji dokumentu, Nazwa, Dokument Obsłużony/Nieobsłużony;

4) możliwość wybrania dokumentu elektronicznego do obsługi;

5) możliwość podglądu zawartości wskazanego dokumentu elektronicznego (podgląd pliku XML za pomocą dostępnej transformaty XSLT w repozytorium CRD dostępnym pod adresem http://crd.gov.pl/);

6) możliwość zaznaczenia z poziomu systemu KSAT2000i dokumentu elektronicznego jako obsłużony;

7) możliwość pobierania danych z dokumentu elektronicznego do wybranych formularzy (według ich przeznaczenia) podczas obsługi w systemie KSAT2000i; dane mają być podpowiadane w odpowiednich polach wybranego przez użytkownika formularza z możliwością ich zmiany; dane z dokumentów elektronicznych mają być podpowiadane na tych samych formularzach, które służą do obsługi dokumentów papierowych - w uzasadnionych przypadkach dane mogą być obsługiwane (podpowiadane/uzupełniane) przez inne formularze.



2. Modernizacja funkcjonalności wydawania decyzji i pism w systemie KSAT2000i.

Wymagania funkcjonalne:

1) możliwość przechowywania w ramach ewidencji decyzji i pism, pliku w formacie PDF - dla decyzji oraz pliku w formacie DOC/DOCX, ODT - dla pism, który przechowuje niezmienną (dla danej wersji) zawartość utworzonego dokumentu.

2) możliwość wyodrębnienia w systemie KSAT2000i decyzji (w ramach funkcjonalności list wysyłkowych) oraz pism (w rejestrze pism), które powinny zostać wysłane elektronicznie;

3) możliwość obsługi oddzielnie decyzji i pism kierowanych do współwłaścicieli (adresowanych na współwłaściciela).



3. Modernizacja funkcjonalności korespondencji w systemie Ksat2000i w zakresie wysyłki elektronicznej poprzez system Mdok z powiązaniem z rejestrem zgód funkcjonującym w systemie KSAT2000i.

Wymagania funkcjonalne:

1) umożliwienie wprowadzania z poziomu kontrahenta ewidencji zgód z kanałami komunikacji i kontaktami;

2) przypisanie bezpośrednio do modułów systemu KSAT2000i wybranego kontaktu z informacją o zgodzie,

3) możliwość wykorzystania adresu elektronicznego przypisanego w module systemu KSAT2000i podczas tworzenia korespondencji (pisma) do klienta.





4. Usprawnienie obsługi procesu przesyłania informacji o współwłasnościach (odpowiedzialności solidarnej) na dokumentach przypisów/odpisu generowanych w ramach obsługi finansowo-księgowej w systemie KSAT2000i, w celu uzyskania na koncie podatnika informacji o należnościach wg współwłasności (solidarnie odpowiedzialny).



Wymagania funkcjonalne:

1) umożliwienie określenia terminów indywidualnych dla współwłaścicieli (odpowiedzialność solidarna) dla podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego o raz łącznego zobowiązania na podstawie zwrotek rejestrowanych w module Podatki,

2) umożliwienie przypisania kosztów upomnienia na klienta dokumentu lub na współwłaściciela (odpowiedzialność solidarna), któremu zostało wystawione upomnienie,

3) prezentacja danych na koncie podatnika w trybie „współwłaściciela”, w ramach którego dane o terminach prezentowane powinny być z dokumentów należności wystawionych na podatnika oraz na inną osobę, w stosunku do której podatnik jest zobowiązany solidarnie (dane powinny być pobierane na podstawie zarejestrowanej informacji na dokumentach, w ramach opcji klienci dokumentu poprzez znacznik „zobowiązany solidarnie”).



5. Wdrożenie funkcjonalności umożliwiającej wysyłanie, za pomocą środków komunikacji elektronicznych takich, jak e-mail i SMS, powiadomień o różnych zdarzeniach związanych z rozrachunkami, zachodzącymi w systemie KSAT2000i.

Funkcjonalność oparta będzie o następujące komponenty:

1) rejestr zgód (funkcjonalność modułu CKK);

2) funkcjonalność systemu KSAT - Pisma (komponent umożliwiający przesyłanie informacji drogą elektroniczną);

3) serwer pocztowy Zamawiającego;

4) serwis SMS-owy.


Funkcjonalność zostanie uruchomiona w systemie KSAT2000i w zakresie:

1) informowanie o zadłużeniu na wskazany dzień lub nadchodzących terminach płatności;

2) informowanie o wystawionych upomnieniach z ewidencji upomnień,

3) informowanie o wystawionych tytułach wykonawczych z ewidencji tytułów wykonawczych.

W ramach funkcjonalności będzie możliwy wybór odpowiednich kontrahentów/podatników (wg przygotowanych filtrów) oraz wygenerowanie dla nich informacji (w zależności od sytuacji będzie ona dotyczyła konkretnej sprawy, a jej treść będzie definiowana przez użytkownika). Konfiguracja treści przesyłanych komunikatów będzie w oparciu o istniejące mechanizmy konfiguracji KSAT-Pisma.

Wysyłka informacji będzie możliwa w dwóch trybach:

1) ręcznym - użytkownik sam decyduje kiedy i do kogo wysłać informacje,

2) automatycznym - system sam, na podstawie danych zarejestrowanych w systemie, będzie wysyłał informacje do kontrahentów/podatników.

Rodzaje wysyłki:

1) wysyłka SMS – umożliwi przekazanie krótkiej informacji tekstowej,

2) wysyłka wiadomości e-mail – możliwe będzie zdefiniowanie następujących składników wiadomości: tematu wiadomości, tekstu wiadomości, załączników.

Po wygenerowaniu pism/informacji – będzie następowało przejście do ewidencji pism w kontekście wygenerowanych informacji. Dopiero po zatwierdzeniu wygenerowanych pism/informacji automaty zaczną rozsyłać przygotowaną informację. Pozwoli to na zapoznanie się z treścią wygenerowanych informacji/zawiadomień przed ich faktyczną wysyłką drogą SMS/e-mail. Wysyłkę wiadomości SMS będzie można ograniczyć czasowo (tzn. mechanizm zezwalać będzie na zdefiniowanie czasu realizacji wysyłki, możliwe będzie również założenie ograniczenia, aby nie wysyłać SMS-ów w dni wolne od pracy oraz w godzinach wieczornych i nocnych).






II. Integracja systemów KSAT2000i i Mdok obejmująca wymianę dokumentów między systemami.

Wymagania funkcjonalne:

1) możliwość przesyłania dokumentów wygenerowanych w systemie KSAT2000i w zakresie spraw podatkowych i gospodarowania odpadami do systemu MDOK;

2) możliwość łączenia przesyłanych dokumentów ze sprawami w systemie Mdok;

3) możliwość przełączenia się w ramach sprawy/dokumentu z systemu KSAT2000i do systemu Mdok bez potrzeby ponownego logowania się do systemu Mdok;

4) możliwość definiowania, które dokumenty elektroniczne (XML) będą pobierane z systemu Mdok do systemu KSAT2000i, wraz z możliwością wskazania modułu, w którym będą się użytkownikom podpowiadały dokumenty do obsługi,

5) możliwość pobierania dokumentów elektronicznych (XML) z systemu Mdok do systemu Ksat2000i.



III. Dostawa Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP)

Wymagania niefunkcjonalne

1. System musi być zaprojektowany w modelu trójwarstwowym:
a) warstwa danych;
b) warstwa aplikacji;
c) warstwa prezentacji;

2. System musi pracować pod kontrolą dowolnego systemu operacyjnego wspieranego przez producenta, zarówno w wersjach 32 i 64 bitowych;

3. System musi pracować w wersji sieciowej z wykorzystaniem protokołu TCP/IP oraz być w pełni kompatybilny z sieciami TCP/IP;

4. System w zakresie wydruków musi wykorzystywać funkcjonalność systemu operacyjnego i umożliwiać wydruk na dowolnej drukarce zainstalowanej i obsługiwanej w systemie, na którym zostanie zainstalowane oprogramowanie (drukarki lokalne, drukarki sieciowe);

5. Interfejs użytkownika (w tym administratora) powinien być w całości polskojęzyczny;

6. Dokumentacja powinna zawierać opis funkcji programu, wyjaśniać zasady pracy z programem;

7. Dokumentacja musi być dostępna z poziomu oprogramowania w postaci elektronicznej (pliki HTML lub PDF lub DOC lub RTF);

8. System musi zapewniać bezpieczeństwo danych, zarówno na poziomie danych jak i komunikacji sieciowej, przy zastosowaniu bezpiecznych protokołów sieciowych - komunikacja HTTPS z wykorzystaniem certyfikatu SSL dostarczonego przez Zamawiającego;

9. System musi być zaprojektowany w technologii Responsive Web Design (RWD) w celu poprawnego wyświetlania treści na urządzeniach mobilnych;

10. Umożliwienie osobom niedowidzącym korzystania z funkcjonalności IPIP, dzięki możliwości zmiany kontrastu i wielkości liter.

Licencjonowanie:

1. Licencjobiorcą wszystkich licencji będzie Miasto Słupsk;

2. Licencje muszą być bezterminowe;

3. Licencje muszą pozwalać na użytkowanie oprogramowania zgodnie z przepisami prawa;

4. Licencja oprogramowania nie może ograniczać prawa licencjobiorcy do przeniesienia oprogramowania na inny serwer, rozdzielenia funkcji serwera (osobny serwer bazy danych, osobny serwer aplikacji, osobny serwer plików);

5. Licencja oprogramowania musi być licencją bez ograniczenia ilości komputerów, na których można używać oprogramowanie;

6. Licencja oprogramowania nie może ograniczać prawa licencjobiorcy do wykonania kopii bezpieczeństwa oprogramowania w ilości, którą uzna za stosowną;

7. Licencja oprogramowania nie może ograniczać prawa licencjobiorcy do instalacji oprogramowania na serwerach zapasowych uruchamianych w przypadku awarii serwerów podstawowych;

8. Licencja oprogramowania nie może ograniczać prawa licencjobiorcy do korzystania z oprogramowania na dowolnym komputerze klienckim (licencja nie może być przypisana do komputera/urządzenia);

9. Licencja na oprogramowanie nie może w żaden sposób ograniczać sposobu pracy użytkowników końcowych (np. praca w sieci LAN, praca zdalna poprzez Internet); użytkownik może pracować w dowolny dostępny technologicznie sposób.

Możliwe pola eksploatacji licencji:

1) korzystanie z wymaganych funkcjonalności systemu;
2) wprowadzanie i zapisywanie w pamięci komputerów;
3) odtwarzanie;
4) przechowywanie;
5) wyświetlanie;
6) stosowanie;
7) instalowanie i deinstalowanie oprogramowania zgodnie z udzieloną licencją;
8) sporządzanie kopii zapasowej (kopii bezpieczeństwa) nośników instalacyjnych i nośników z zainstalowanym oprogramowaniem;
9) przystosowywanie w zakresie szaty graficznej(customizacja).

Wymagania funkcjonalne:

1) system musi umożliwiać bezpieczne zalogowanie się na opracowaną platformę poprzez przeglądarkę z wykorzystaniem SSO (Single Sign-On) platformy ePUAP (protokół SAML);

2) system musi pozwalać na uzyskanie informacji o aktualnych zobowiązaniach zalogowanego klienta w stosunku do Miasta w zakresie:

a) terminu płatności,

b) tytułu rozrachunku,

c) opisu rozrachunku,

d) identyfikatora raty,

e) aktualnej kwoty do zapłaty,

f) kwoty należności ubocznych w zakresie wartości odsetek należnych do zapłaty, i/lub kosztów upomnienia,

g) oznaczenia należności w egzekucji poprzez dodanie do opisu rozrachunku informacji - zobowiązanie objęte tytułem wykonawczym i/lub oznaczenie odpowiednim kolorem pozycji;

h) oznaczenia należności, na które zostało wystawione upomnienie/ wezwanie do zapłaty, poprzez dodanie do opisu rozrachunku informacji – "zobowiązanie kontrahenta/podatnika objęte upomnieniem/ wezwaniem do zapłaty" i/lub oznaczenie pozycji odpowiednim kolorem;

i) oznaczenia należności, na którą została udzielona ulga, poprzez dodanie do opisu rozrachunku informacji "zobowiązanie kontrahenta/podatnika objęte decyzją ratalną/odroczeniową" i/lub oznaczenie pozycji odpowiednim kolorem;

3) Dane o zobowiązaniach muszą być pobierane za pomocą usług sieciowych; identyfikatorem klienta, wg którego pobierane są dane z systemu KSAT2000i, powinien być numer PESEL;

4) System musi prezentować listę podmiotów, w stosunku do których podmiot logujący się jest pełnomocnikiem;

5) System musi umożliwiać wybranie do opłacenia pozycji, które są możliwe do realizacji za pomocą jednej transakcji - jeśli system płatności elektronicznych na to pozwala;

6) System musi umożliwiać wnoszenie opłat z wykorzystaniem płatności elektronicznych, przy czym Zamawiający wskaże podmiot obsługujący płatności elektroniczne;

7) System umożliwi prezentację danych wymiarowych podatków, dla których nie ma jeszcze zwrotnego potwierdzenia odbioru decyzji;

8) System musi rejestrować historię transakcji i podstawowe ich raportowanie;

9) System musi generować pliki z elektronicznymi przelewami w formacie bankowości elektronicznej Zamawiającego dla potrzeb przeksięgowań transakcji pomiędzy rachunkiem technicznym, a rachunkami docelowymi związanymi z wybranymi przez klienta zobowiązaniami.

10) System musi zapewniać transakcyjność wszystkich procedur tworzenia i aktualizacji danych.


IV. Wdrożenie Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (IPIP) wraz z Integracją z systemem dziedzinowym KSAT2000i

Wymagania funkcjonalne:

1) możliwość zapamiętywania informacji o dostępie do danych dotyczących zobowiązań z systemu KSAT2000i, pobieranych przez zalogowanego użytkownika portalu płatności (IPIP);

2) możliwość powiązania danych w zakresie firm i osób upoważnionych do dostępu do tych danych (dostęp ma osoba fizyczna do danych firm) na podstawie pełnomocnictwa zarejestrowanego w systemie KSAT2000i;

3) mechanizm obsługi żądań z IPIP do systemu KSAT2000i w celu potwierdzenia przetworzenia wpłaty otrzymanej z IPIP w systemie KSAT2000i;

4) czasowe wyłączenie konta podatnika/klienta w systemie KSAT2000i – blokowanie, które skutkuje nie pojawianiem się danych z systemu KSAT2000i na platformie IPIP;

5) czasowe wyłączenie danych dla konkretnej sprawy w systemie KSAT2000i – blokowanie na poziome terminów płatności, które skutkuje nie pojawianiem się danych z systemu KSAT2000i na platformie IPIP;

6) przegląd historii zmian danych udostępnionych IPIP przez system KSAT2000i, umożliwiający użytkownikom KSAT2000i weryfikację danych w zakresie zobowiązań wyświetlanych na platformie IPIP

7) przekazywanie z systemu KSAT2000i na platformę IPIP informacji o stanie zobowiązań wg. numeru PESEL, zgodnie ze strukturą wymaganą przez platformę IPIP.


V. Opracowanie i udostępnienie na platformie EPUAP e-formularzy umożliwiających składanie przez platformę ePUAP:

Lista formularzy elektronicznych do realizacji:

1) informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych;

2) deklaracja na podatek od nieruchomości;

3) informacja o gruntach;

4) deklaracja na podatek rolny;

5) informacja o lasach;

6) deklaracja na podatek leśny;

7) deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami.

Wszystkie formularze mają zostać opracowane na podstawie istniejących dla nich odpowiedników w wersji papierowej.

Zakres realizacji obejmuje:

1) schemat XSD opracowanego dokumentu elektronicznego;

2) styl XSL opracowanego dokumentu elektronicznego;

3) plik wyróżnik.xml niezbędny do opublikowania dokumentu elektronicznego w CRWD, przy czym niezbędne dane formalno-organizacyjne do wyróżnika przekaże Zamawiający;

4) aplikację xForms obsługującą dany formularz.


VI. Szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi systemu KSAT po modernizacji, w tym w związku z możliwością składania przez podatników drogą elektroniczną deklaracji i informacji (1 gr. x 8h).

VII. Szkolenie dla pracowników UM Słupsk z obsługi i funkcjonowania Internetowej Platformy Informacyjno-Płatniczej (1gr. x 16h).




W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 59 8488 313


Szacunkową wycenę uwzględniającą rozbicie kwot na każdą z części proszę przesłać do 27 kwietnia 2018 r. do godz. 11:00 na mail: a.ludwicka@um.slupsk.pl lub k.zabawa@um.slupsk.pl





Zapytanie składane jest w celu rozeznania rynku i oszacowania wartości zamówienia a odpowiedź na zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kc i nie stanowi zapytania ofertowego w rozumieniu przepisów Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych. Kalkulacje mają charakter informacyjny i mogą służyć jedynie rozpoznaniu cen na rynku w zakresie przedmiotu zamówienia.

Ponadto informujemy, że właściwe postępowanie przetargowe odbędzie się po oszacowaniu wartości zamówienia.

Podmiot publikujący:
Wydział Organizacji Urzędu
Informację wytworzył:
Magadalena Adamowicz
Data wytworzenia:
19 kwietnia 2018
Informację opublikował:
Agata Kaczmarowska
Data publikacji:
19 kwietnia 2018

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek