Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Dotyczące postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Legionów Polskich i przebudowie ulicy Marii Zaborowskiej w Słupsku.

data wystawienia: 8.01.2019 14:23
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA OBWIESZCZA


Dot.: postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ulicy Legionów Polskich i przebudowie ulicy Marii Zaborowskiej w Słupsku (po decyzji Wojewody Pomorskiego z dnia 18 grudnia 2018 r. znak WI-III.7821.1.25.2018.EK).


Działając na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1566) oraz art. 10§1, 61§4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257), Wydział Budownictwa Urzędu Miejskiego w Słupsku informuje, że w związku z ponownym rozpoznaniem sprawy, inwestor przedłożył do zatwierdzenia zmieniony projekt budowlany, w którym zrezygnowano z robót budowlanych polegających na przebudowie kabla elektroenergetycznego na działkach 858/4 i 859 obr. 10.


W związku z powyższym informuje się o możliwości zapoznania się z aktami sprawy i wypowiedzenia się co do zebranych dowodów przed wydaniem decyzji w przedmiotowej sprawie w tut. Wydziale (Plac Zwycięstwa 1, pokój 02), w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia.

Po tym terminie sprawa zostanie rozpoznana w oparciu o dowody i materiały pozostające w dyspozycji Urzędu.

Doręczenie niniejszego obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego ogłoszenia.

Data publikacji obwieszczenia stanowi datę ogłoszenia.













Podmiot publikujący:
Wydział Budownictwa
Informację wytworzył:
Anna Rajter-Szczepańska - Dyrektor Wydziału Budownictwa
Data wytworzenia:
8 stycznia 2019
Informację opublikował:
Małgorzata Zalewska
Data publikacji:
8 stycznia 2019

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek