Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania administracyjnego ws. ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia na ul. Jodłowej w Słupsku na terenie działki nr 752/15, obr. 18

data wystawienia: 10.01.2022 12:09
status: zamknięte

Słupsk, dnia 10.01.2022r.

PP-RPP-IV.6733.6.2021



OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego


Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r., poz. 735 ze zmianami)zawiadamia się, że na wniosek z dnia 27.12.2021r., uzupełniony w dniu 05.01.2022r. Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku z siedzibą przy ulicy Przemysłowej 73, działającego przez pełnomocnika Pana Rafała Pieniążka reprezentującego firmę SAHARAM GROUP Sp. z o.o., Pl. Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie sieci elektroenergetycznych obejmujących napięcie znamionowe nie wyższe niż 1kV dla zadania pn. „Budowa oświetlenia na ul. Jodłowej w Słupsku” na terenie działki nr 752/15 położonej w obrębie 18 w Słupsku.

W związku z powyższym informuje się, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony postępowania mogą zapoznać się z aktami sprawy, składać uwagi i wnioski w Wydziale Polityki Przestrzennej Urzędu Miejskiego w Słupsku (Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 107), w każdy poniedziałek w godz. 730-1630 i od wtorku do czwartku w godz. 730-1530, piątek w godz.730-1430.


Oznaczenie stron postępowania:

1. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76 – 200 Słupsk

pełnomocnik: Rafał Pieniążek reprezentujący firmę SAHARAM GROUP Sp. z o.o. , Pl. Jana Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów

2. Miasto Słupsk (Wydział Zarządzania Nieruchomościami), Plac Zwycięstwa 3, 76 - 200 Słupsk



Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Dyrektor Wydziału Maciej Araszkiewicz
Data wytworzenia:
10 stycznia 2022
Informację opublikował:
Aleksandra Anuszewska
Data publikacji:
10 stycznia 2022

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek