Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs ofert

data wystawienia: 25.06.2007 11:47
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

zaprasza oferentów do składania wniosków w uzupełniającym konkursie ofert na wspieranie działań profilaktycznych w zakresie przeciwdziałania uzależnieniom w 2007 roku


I.Rodzaj zadania

1. Program profilaktyczny promujący zdrowy styl życia z uwzględnieniem profilaktyki uzależnień, realizowany wśród dzieci uczęszczających do słupskich przedszkoli oraz ich rodziców.

2. Program szkolenia zawodowego osób zajmujących się działaniami w zakresie profilaktyki narkomanii, adresowany do pielęgniarek środowiskowo – rodzinnych i szkolnych.

Wysokość zamówienia wynosi nie więcej niż 5 890,00 PLN i dotyczy okresu rozliczeniowego od 01.09.2007 - 15.12.2007 r.

Do konkursu mogą przystąpić podmioty uprawnione do udzielania świadczeń zdrowotnych, o których mowa w art. 35 ust 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz.U z 91 r. Nr 91 poz. 408 z późn. zm) oraz organizacje pozarządowe, których działalność statutowa obejmuje zadania należące do sfery zadań publicznych w zakresie promocji zdrowia lub przeciwdziałania uzależnieniom.

II. Termin składania ofert
1. Oferty należy składać w formie pisemnej w kopertach opatrzonych nazwą i adresem oferenta w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych w Słupsku pl. Zwycięstwa 1 pokój 05 (mały ratusz) do 31 lipca 2007 r. z dopiskiem „Konkurs uzupełniający - Profilaktyka uzależnień ”.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym, który można pobrać w siedzibie Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku, plac Zwycięstwa 1 pokój 203 ( mały ratusz), od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

III. Termin, tryb i kryteria wyboru ofert
1. Okres obowiązywania umowy od. 01.09.2007 rok - do 15.12.2007 roku.
2. Propozycji podziału środków dokona Komisja Konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Słupska
3. Decyzję o wsparciu realizacji zadania wybranym podmiotom podejmuje Prezydent Miasta Słupska w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.
4. Wyniki konkursu wraz z informacjami o przeznaczeniu i przyznanych kwotach dofinansowania zamieszczone zostaną na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego, słupskiej stronie internetowej, w terminie 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.

IV. Dokonując wyboru najkorzystniejszej oferty Komisja Konkursowa bierze pod uwagę:
1. Ocenę przedstawionej kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym udział środków własnych.
2. Kwalifikacje realizatorów.
3. Dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego typu.
4. Analizę i ocenę wykonania zadań zleconych podmiotowi w okresie 2 lat, z uwzględnieniem rzetelności, terminowości ich realizacji oraz sposobu rozliczania otrzymanych środków.

V. Do oferty należy dołączyć:
1. Aktualny dokument określający cel i zadania podmiotu.
2. Aktualny numer konta, na które zostaną przekazane środki finansowe.
3. Nazwiska i imiona oraz funkcje (stanowiska) osób statutowo upoważnionych do reprezentowania i podejmowania zobowiązań finansowych w imieniu jednostki.

Prezydent Miasta zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert oraz przesunięcia terminu składania ofert i terminu ogłoszenia rozstrzygnięcia konkursu ofert.

Oferty niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
25 czerwca 2007
Informację opublikował:
Małgorzata Kowal
Data publikacji:
25 czerwca 2007

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek