Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Zamiana zarządzenia Nr 864/GKMiOŚ/06 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 25 września 2006r.

data wystawienia: 11.01.2008 8:07
status: zamknięte
Zarządzenie Nr 16/GKMiOŚ/08

Prezydenta Miasta Słupska

z dnia 10 stycznia 2008 roku


zmieniające zarządzenie w sprawie wymagań, jakie musi spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie na terenie Słupska usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, oraz podania tych wymagań do publicznej wiadomości.

Na podstawie art. 7 ust. 3a ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008; Dz. U. z 2006 r. Nr 144, poz. 1042; Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495)

zarządzam, co następuje:


§ 1


W zarządzeniu Nr 864/GKMiOŚ/06 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 25 września 2006r. w sprawie wymagań, jakie musi spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie na terenie Słupska usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych, oraz podania tych wymagań do publicznej wiadomości w § 1 pkt 6 otrzymuje brzmienie:

„6) jest zobowiązany do transportu odpadów do następujących miejsc unieszkodliwiania i odzysku:
a) odpady roślinne – do kompostowni miejskich w Oczyszczalni Ścieków Spółki z o.o. „Wodociągi Słupsk” w Słupsku lub na Składowisko Odpadów w Bierkowie,
b) odpady kuchenne ulegające biodegradacji – do Biogazowni Rolniczej w Pawłówku gm. Przechlewo, oraz odpady kuchenne ulegające biodegradacji o ograniczonej płynności – na Składowisko Odpadów w Bierkowie,
c) pozostałe odpady – na Składowisko Odpadów w Bierkowie.”


§ 2


Niniejsze zarządzenie podaję do publicznej wiadomości w formie elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz w formie pisemnej na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Słupsku.


§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. Prezydenta Miasta
Ryszard Kwiatkowski
Zastępca Prezydenta
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
11 stycznia 2008
Informację opublikował:
Justyna Marglarczyk
Data publikacji:
11 stycznia 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek