Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Otwarty konkurs ofert

data wystawienia: 30.06.2008 9:10
status: zamknięte
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA


ogłasza otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych na wspieranie i powierzanie wykonywania zadań publicznych w zakresie kultury i ochrony dziedzictwa narodowego oraz kultury fizycznej i sportu w 2008 roku.

I. Zakres współpracy

KULTURA I OCHRONA DZIEDZICTWA NARODOWEGO

1. W ramach konkursu wspierane i powierzane będą następujące zadania:

a) organizacja imprez kulturalnych,

b) wydawanie publikacji,

c) udział w festiwalach, przeglądach i konkursach.

2. Wysokość środków publicznych na realizację wymienionych zadań w 2008 roku wynosi 17.000,- zł

KULTURA FIZYCZNA I SPORT

1. W ramach konkursu wspierane i powierzane będą następujące zadania:

a) organizacja systemu szkolenia sportowego w zakresie piłki siatkowej i nożnej

2. Wysokość środków publicznych na realizację wymienionych zadań w 2008 roku wynosi 45.000,- zł


II. ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

1. Wnioski o dofinansowanie projektów mogą składać organizacje pozarządowe, realizujące zadania z obszaru kultury i ochrony dziedzictwa narodowego, kultury fizycznej i sportu oraz turystyki, których terenem działania jest miasto Słupsk.

2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264, poz. 2207). Wnioski dostępne będą w Wydziale Kultury i Sportu oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego pod adresem internetowym www. um.slupsk.pl

3. Do oferty dołączyć należy następujące załączniki:

a) wyciąg z rejestru stowarzyszeń wraz z oświadczeniem o jego aktualności (nie dotyczy stowarzyszeń, dla których organem rejestrowym jest Prezydent Miasta Słupska ),

b) aktualny statut (nie dotyczy stowarzyszeń, dla których organem rejestrowym jest Prezydent Miasta Słupska),

c) sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za ubiegły rok ( w przypadku krótszej działalności za okres miniony),

d) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177),

e) pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji (w przypadku, gdy umowę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem),

f) oświadczenie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu o nie prowadzeniu przeciwko podmiotowi ubiegającemu się o udzielenie dotacji, egzekucji na postawie przepisów prawa cywilnego.

4. Organizacja pozarządowa, która składa kilka ofert w konkursie, powinna złożyć każdą ofertę w odrębnej, zamkniętej kopercie.

5. Oferty niezgodne z wzorem, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

6. Uruchomienie środków na realizację zadania nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a podmiotem, którego oferta została wybrana.


III. TERMIN I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA

Zadanie winno być wykonane w 2008 roku i realizowane w taki sposób, by w maksymalnym stopniu podmiotami działań byli mieszkańcy miasta Słupska.


IV. TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty na realizację wymienionych zadań w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą i adresem oferenta z adnotacją „Konkurs 2008” wraz z określeniem dziedziny współpracy, numeru i nazwy zadania, należy składać w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, pokój 312 lub przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 lipca 2008 roku (decyduje data stempla pocztowego).


V. TRYB I KRYTERIA WYBORU OFERT

1. Propozycji podziału środków dokona Komisja Konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Słupska w terminie do 45 dni po uchwaleniu Przez Radę Miejską budżetu na 2008 rok.

2. Dokonując wyboru najkorzystniejszych ofert Komisja Konkursowa bierze pod uwagę:

a) zgodność projektu z zadaniami statutowymi,

b) wartość merytoryczną projektu,

c) budżet zadania tj. ocenę przedstawionej we wniosku kalkulacji kosztów realizacji zadania, w tym relacji do zakresu rzeczowego zadania oraz udziału rzeczowych, kadrowych i finansowych środków własnych, współudział innych źródeł finansowania, wkład pracy wolontariuszy,

d) wykonanie zadań zleconych podmiotowi w okresie ostatnich dwóch lat z uwzględnieniem terminowości ich realizacji oraz sposobu rozliczenia otrzymanych środków finansowych,

e) współpracę z innymi podmiotami przy realizacji zadania,

f) perspektywy kontynuacji projektu,

g) kompletność oferty.

3. Decyzję o wsparciu realizacji zadania wybranym podmiotom podejmuje Prezydent Miasta Słupska w terminie do 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.

4. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w terminie do 30 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.

5. Uruchomienie środków na realizację zadania nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a podmiotem, którego oferta została wybrana.

VI. INFORMACJE DODATKOWE

1. Zastrzega się prawo swobodnego wyboru ofert, odwołania konkursu oraz przesunięcia terminu konkursu bez podania przyczyn.

Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Pracownik Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data wytworzenia:
30 czerwca 2008
Informację opublikował:
Mariusz Smoliński
Data publikacji:
30 czerwca 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek