Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenie o zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych

data wystawienia: 2.09.2008 9:22
status: zamknięte
OBWIESZCZENIE
Prezydent Miasta Słupska działając na podstawie art. 2, 3, 4 i art. 7 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 10
kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg
publicznych (Dz. U. z 2003r. Nr 80 poz. 721 z późniejszymi zmianami) oraz art. 49 i art. 61 ustawy
z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Z 2000r.
Nr 98 poz. 1071 z późniejszymi zmianami).
zawiadamia
że w dniu 18.08.2008r. została wydana dla Zarządu Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73,
76-200 Słupsk Decyzja nr 1/2008 (znak UA.RUA.IX.7330-01/08) o ustaleniu lokalizacji drogi pod
nazwą: „Budowa i rozbudowa połączenia dróg krajowych nr 6 i nr 21 w ciągu ulicy
Koszalińskiej (droga gminna nr 116294G) od ul. Szczecińskiej do ul. Poznańskiej z przejściem
nad torami PKP w Słupsku” na terenie działek nr: 243/2, 12, 240, 239/3, 21/9, 26/12 w obrębie 11
oraz działek nr: 228/8, 694, 307, 223/10, 312/2, 196, 229/3, 230/26, 228/9, 1/2, 1/33 w obrębie 12,
miasto Słupsk, pow. Słupsk, woj. pomorskie.
Decyzja m.in. zatwierdza podział geodezyjny niżej wyszczególnionych działek celem przejęcia ich
części do zrealizowania przedmiotowej inwestycji na rzecz zarządcy dróg miejskich, gdzie: działka
nr 228/8 zostanie podzielona na działki o numerach: 228/11 (do przejęcia pod pas drogowy ul.
Koszalińskiej), 228/12; działka nr 694 zostanie podzielona na działki o numerach: 694/1, 694/2 (do
przejęcia pod pas drogowy ul. Koszalińskiej); działka nr 307 zostanie podzielona na działki o
numerach: 307/1, 307/2 (do przejęcia pod pas drogowy ul. Koszalińskiej), 307/3; działka nr 243/2
zostanie podzielona na działki o numerach: 243/32 (do przejęcia pod pas drogowy
ul. Koszalińskiej), 243/33 (do przejęcia pod pas drogowy ul. Krzywoustego); działka nr 223/10
zostanie podzielona na działki o numerach: 223/11 (do przejęcia pod pas drogowy
ul. Koszalińskiej), 223/12; działka nr 12 zostanie podzielona na działki o numerach: 12/1, 12/2 (do
przejęcia pod pas drogowy ul. Koszalińskiej), 12/3; działka nr 240 zostanie podzielona na działki o
numerach: 240/1, 240/2 (do przejęcia pod pas drogowy ul. Koszalińskiej), 240/3; działka nr 239/3
zostanie podzielona na działki o numerach: 239/4 (do przejęcia pod pas drogowy ul. Koszalińskiej),
239/5.
Wykaz działek przeznaczonych pod inwestycję, powstałych w wyniku podziału i
przeznaczonych do wykupu od dotychczasowych właścicieli:
– działka nr 243/32, działka nr 243/33, działka nr 12/2, działka nr 239/4, obręb 11
– działka nr 307/2, działka nr 223/11, obręb 12
Wykaz działek przeznaczonych pod inwestycję, a nie wymagających podziału:
– działka nr 21/9, działka nr 26/12, obręb 11
– działka nr 312/2, działka nr 196, działka nr 229/3, działka nr 230/26, działka nr 228/9,
działka nr 1/2, działka nr 1/33, obręb 12
W związku z powyższym informuje się, że strony mogą zapoznać się z treścią niniejszej
decyzji w Urzędzie Miejskim w Słupsku - Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miejskiego,
Plac Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk.
Od niniejszej decyzji służy odwołanie do Wojewody Pomorskiego za pośrednictwem Prezydenta
Miasta Słupska w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia.

Podmiot publikujący:
Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
Informację wytworzył:
Maciej Kobyliński - Prezydent Miasta Słupska
Data wytworzenia:
26 sierpnia 2008
Informację opublikował:
Magdalena Niewiadoma
Data publikacji:
2 września 2008

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek