Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja o wyłożeniu projektu modernizacji ewidencji gruntów i budynków Miasta Słupska

data wystawienia: 18.03.2009 9:16
status: zamknięte

Stosownie do art. 24a ust.4, 5 i 6 ustawy z dnia 17 maja 1989 r, Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz.2027 z późn. zm.) Prezydent Miasta Słupska informuje, że w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słupsku, przy ul. Plac Zwycięstwa 3. 76-200 Słupsk w pokoju nr 313 na III piętrze prawe skrzydło, w dniach od 02 kwietnia 2009 roku do 23 kwietnia 2009 roku, w godzinach od 900 do 1400, zostanie wyłożony do wglądu dla zainteresowanych osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej projekt operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków polegającej na założeniu ewidencji budynków i lokali dla wszystkich dwudziestu obrębów ewidencyjnych położonych w jednostce ewidencyjnej miasto Słupsk.

Dokumentacja tego projektu składająca się z rejestru gruntów, rejestru budynków, rejestru lokali i map ewidencyjnych opracowana została na podstawie art.20 ust. 1-3 cytowanej wyżej ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454).

Zgodnie z art. 24a ust.6 ww. ustawy każdy, czyjego interesu prawnego dotyczą dane ujawnione w projekcie operatu opisowo-kartograficznego, może w okresie wyłożenia projektu do wglądu zgłaszać uwagi do tych danych.

Prezydent Miasta Słupska informuje, iż niestawienie się w terminie i miejscu określonym w niniejszej informacji nie stanowi przeszkody do kontynuowania procesu modernizacji ewidencji gruntów i budynków i ujawnienia nowych danych w ewidencji gruntów i budynków.


Podmiot publikujący:
Wydział Geodezji i Katastru
Informację wytworzył:
Prezydent Miasta Słupska Maciej Kobyliński
Data wytworzenia:
12 marca 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Otwinowski
Data publikacji:
18 marca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek