Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs ofert na usługę wyceny składników majątku Spółki Spółki pod firmą „Zakład Naprawczy Mechanizacji Rolnictwa” Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku

data wystawienia: 1.06.2009 10:21
status: zamknięte

ZAPYTANIE OFERTOWE

zwracam się z prośbą o złożenie oferty wykonania n/w usługi.

1. Zamawiający:                                     

Miasto Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76 – 200 Słupsk, Wydział Rozwoju Miasta.

2. Przedmiot zamówienia:                      

Wycena składników majątku Spółki pod firmą „Zakład Naprawczy Mechanizacji Rolnictwa” Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku.

3. Termin realizacji zamówienia: 

6 tygodni od dnia dostarczenia niezbędnych dokumentów.

4.  Kryterium wyboru oferty:
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie ceny i doświadczenia.

5. Istotne warunki zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Do oferty należy załączyć listę podmiotów dla których przeprowadzono wycenę majątku.

6. Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10 czerwca 2009 r. w Wydziale Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Słupsku, Pl. Zwycięstwa 1, 76-200 Słupsk, drogą pocztową na powyższy adres bądź pocztą elektroniczną (email: a.pilch@um.slupsk.pl) lub faksem na numer 059     848-83-04.

7. Dodatkowe informacje:

Na potrzeby ustalenia ceny ofertowej zainteresowanym osobom zostaną wystawione na czas określony upoważnienia, umożliwiające uzyskanie w siedzibie Spółki pod firmą: „Zakład Naprawczy Mechanizacji Rolnictwa” Sp. z o.o. z siedzibą w Słupsku informacji niezbędnych do sporządzenia i złożenia oferty. Odbiór pełnomocnictw osobisty. Kontakt – Aneta Pilch lub Janusz Sobolewski - Wydział Rozwoju Miasta, Urząd Miejski w Słupsku  (Mały Ratusz, pokój  nr 106)  w godzinach 8.00 - 15.00 , tel. (0-59) 848-84-65.

Podmiot publikujący:
Wydział Inwestycji i Rozwoju Miasta
Informację wytworzył:
Bartosz Gwóźdź-Sproketowski - Dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta
Data wytworzenia:
1 czerwca 2009
Informację opublikował:
Agnieszka Jasik
Data publikacji:
3 czerwca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek