Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Remont instalacji hydrantowej w Ratuszu Miejskim w Słupsku

data wystawienia: 8.06.2009 11:56
status: zamknięte

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
W związku z koniecznością udzielenia przez Gminę Miejską Słupsk zamówienia
publicznego na wykonanie remontu instalacji hydrantowej Ratusza Miejskiego w Słupsku, Plac
Zwycięstwa 3 , zapraszamy do złożenia oferty cenowej.
Zakres prac obejmuje:
1. Roboty instalacyjne
– wykonanie instalacji wodociągowej Ø25 mm – 29,80 m oraz Ø50- 2,70 m
– izolacja przewodów poziomych – 9,86 m²,
– montaż szafek hydrantowych naściennych typ HW-25-N-30 UN – 1 kpl,
– montaż szafek hydrantowych naściennych typ HW-25 W-30 UN – 1 kpl,
– montaż szafek hydrantowych wnękowych typ HW-25W-30 UN – 4 kpl,
– uzupełnienie istniejących szafek hydrantowych w sprzęt posiadający badania i dopuszczenie do
użytku, w tym: kosz na wąż H52 - 8 kpl, waż płaskoskładany H52 o L=20m – 2 kpl, prądnica z
dyszą PW52 – 1 kpl, zawory hydrantowe ZH52 z nasadą 52T – 1 szt
– przyłączenie pionu nr 2 do instalacji hydrantowej po uzyskaniu pozytywnej próby szczelności
na tym pionie ciśnieniem 15 barów,
– wykonanie badania ciśnieniowego istniejących węży pożarniczych na ciśnienie 6 bar – 6 szt,
– wykonanie próby szczelności instalacji po remoncie – 118 m,
– wykonanie badań wydajności i ciśnienia instalacji hydrantowej – 1 kpl.
2. Roboty budowlane :
– przebicia i wykucia w ścianach i stropach,
– uzupełnienia przebić oraz tynków,
– malowanie tynków farbami emulsyjnymi – 13,81 m²,
– lakierowanie powierzchni drewnianych – 8,16 m²,
– wymiana zamków przy szafkach na ruro – 8szt.
3. Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej.
Przewidywany termin realizacji robót: do 15 lipca 2009r.
Dokumentacja projektowa wraz z kosztorysem nakładczym dostępne są u Pani Haliny Subocz,
tel.: (0-59) 84-88-408, pokój 309 Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Ofertę wraz z kosztorysem ofertowym i oświadczeniami prosimy złożyć w Sekretariacie Wydziału
Administracyjnego (pokój nr 303) Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3,
w terminie do dnia 12.06.2009 r. do godz.12:00.


W załączeniu :

1. Druki oświadczenia z art.22 i art. 24 Prawa zamówień publicznych.

Pieczęć firmowa Wykonawcy
Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania
(art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych)
Nazwa Wykonawcy: .....................................................................................................
Adres Wykonawcy: .......................................................................................................
Nr tel . .......................................... Nr fax. .............................................................
Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo
zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ).
.....................................................................
podpis
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
.................................., dnia ................................



Pieczęć firmowa Wykonawcy
Oświadczenie
w trybie art. 22 ust. 1
ustawy - Prawo zamówień publicznych
Nazwa Wykonawcy: .............................................................................................................
..............................................................................................................................
Adres Wykonawcy: ................................................................................................................
...............................................................................................................................
Nr tel. ............................................. Nr fax. .....................................................
Oświadczamy że:
1 Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2 Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3 Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
..................................................................................
Podpis
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
...................................., dnia ...................................
Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Ryszard Załupka - Dyrektor Wydziału Administracyjnego
Data wytworzenia:
5 czerwca 2009
Informację opublikował:
Tadeusz Szemryk
Data publikacji:
8 czerwca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek