Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Konkurs ofert dla podmiotów uprawnionych na wspieranie wykonania zadań publicznych w 2009 roku

data wystawienia: 24.06.2009 9:41
status: zamknięte

PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza otwarty konkurs ofert na

udzielenie dotacji, stanowiących wkład własny organizacji pozarządowych do projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, przeznaczonych na realizację zadań własnych Miasta Słupska w 2009 roku.

I. Rodzaj zadania

  1. W ramach konkursu wspierane będą przedsięwzięcia i projekty, na które organizacje pozarządowe pozyskają środki finansowe ze źródeł zewnętrznych.
  2. Rozpatrywane będą tylko oferty będące dofinansowaniem wkładu własnego organizacji pozarządowych realizujących projekty współfinansowane ze środków zewnętrznych, a służące realizacji zadań publicznych miasta, zamieszczonych
    w Programie Współpracy Gminy Miejskiej Słupsk z Organizacjami Pozarządowymi na 2009 r.

II. Wysokość dotacji na realizację zadania

  1. W budżecie miasta Słupska na 2009 r. na realizację wskazanego zadania zabezpieczono kwotę w wysokości 100.000,00zł.
  2. W ramach środków zabezpieczonych na ten cel, projekt może być dofinansowany z budżetu Miasta Słupska w wysokości do 30% wartości pozyskanej przez organizację dotacji ze środków zewnętrznych, jednak nie więcej niż 10.000,00 zł.
  3. Kwota ta może ulec zmniejszeniu w przypadku stwierdzenia, że zadanie to można realizować mniejszym kosztem, lub gdy zaistnieje konieczność zmniejszenia budżetu Miasta Słupska w części przeznaczonej na realizację zadania z ważnych przyczyn, niemożliwych do przewidzenia w dniu ogłoszenia konkursu.

III. Zasady przyznawania dotacji

  1. Wnioski o dofinansowanie projektów mogą składać organizacje pozarządowe, realizujące zadania publiczne, których terenem działania jest miasto Słupsk.
  2. Oferty realizacji zadania publicznego należy sporządzić wg wzoru określonego
    w załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 r. w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U.Nr 264, poz.2207) .
    Wniosek dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku www.slupsk.pl organizacje pozarządowe.
  1. Oferta powinna w szczególności zawierać:

1) szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji,

2) termin i miejsce realizacji zadania publicznego,

3) kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego,

4) informację o wcześniejszej działalności podmiotu składającego ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie,

5) informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania, w tym o wysokości środków finansowych uzyskanych na realizację danego zadania ze źródeł zewnętrznych,

6) deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania.

  1. Wymagane załączniki:

1) odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru (KRS) potwierdzony „za zgodność z oryginałem” z aktualną datą lub inny dokument potwierdzający status prawny oferenta i umocowanie osób reprezentujących,

2) aktualny statut,

3) sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za ubiegły rok, lub w przypadku krótszej działalności – za okres tej działalności,

4) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 119),

5) oświadczenie o terminowym rozliczeniu się z dotychczas otrzymanych dotacji z budżetu Miasta Słupska,

6) kopię wniosku złożonego do instytucji grantodawczej oraz harmonogram płatności,

7) kopię pisma instytucji grantodawczej potwierdzające przyznanie dotacji w ramach złożonego wniosku,

8) pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji (w przypadku, gdy umowę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentowania zgodnie z rejestrem),

9) oświadczenie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu, o nie prowadzeniu przeciwko niemu egzekucji na podstawie przepisów prawa cywilnego.

5. Uruchomienie środków na realizację zadania nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a podmiotem, którego oferta została wybrana.

IV. Termin i warunki realizacji zadania

  1. Zadanie powinno być wykonane w terminie do 31 grudnia 2009 r. i realizowane w taki sposób, by w maksymalnym stopniu podmiotami działań byli mieszkańcy Słupska.
  2. Szczegółowe i ostateczne warunki realizacji, finansowania i rozliczenia zadania reguluje umowa zawierana pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a wybranym w konkursie podmiotem.

V. Termin składania ofert

  1. Oferty należy składać do 15 listopada 2009 r. do Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Słupsku (Mały Ratusz, p. 05), 76-200 Słupsk, Pl. Zwycięstwa 1.

VI. Termin tryb i kryteria stosowane przy dokonywaniu wyboru ofert.

  1. Celowość oferty oraz zgodność zakresu rzeczowego z zasadami objętymi Programem Współpracy Gminy Miejskiej Słupsk z Organizacjami Pozarządowymi na 2009 r.
  2. Posiadanie przez podmiot składający ofertę odpowiedniego doświadczenia oraz potencjału kadrowego, ekonomicznego i rzeczowego.
  3. Zgodność oferty ze statutem i innymi dokumentami źródłowymi dotyczącymi podmiotu składającego ofertę.
  4. Osiągnięcia i doświadczenie podmiotu składającego ofertę w realizacji proponowanego lub podobnego projektu.
  5. Rodzaj i celowość planowanych kosztów, w tym wielkość i celowość wnioskowanych dotacji, jak również wkładu własnego i środków pochodzących z innych źródeł, także w porównaniu z możliwymi do uzyskania efektami merytorycznymi i rzeczowymi.
  6. Rzetelność i terminowość wykonywania i rozliczania dotychczasowych zadań finansowanych z budżetu Miasta Słupska.
  7. Posiadanie niezbędnych zezwoleń, upoważnień i decyzji, jeżeli są wymagane przepisami prawa lub innymi przepisami i zasadami dotyczącymi rodzaju działalności lub proponowanego zadania.
  8. Złożone oferty rozpatrzy Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska, która przedstawi Prezydentowi wykaz projektów kwalifikujących się do dofinansowania.
  9. Prezydent Miasta Słupska ostatecznie podejmie decyzję dotyczącą wyboru ofert najlepiej służących realizacji zadania.
  10. Rozstrzygnięcie konkursu podaje się do publicznej wiadomości na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
  11. Oferty sporządzone wadliwie, niekompletne, oraz złożone po terminie pozostają bez rozpatrzenia.
  12. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w terminie 30 dni od dnia złożenia oferty.

VII. Informacje dodatkowe

  1. Podmiot, który otrzyma dofinansowanie, zobowiązany jest do zamieszczania we wszystkich drukach związanych z realizacją zadania, informacji współfinansowaniu przez Miasto Słupsk.
  2. Dotacja nie będzie przyznawana na realizację bieżących zadań statutowych organizacji pozarządowych i innych podmiotów oraz na wydatki niezwiązane bezpośrednio z realizacją zadania.
  3. Podmiot, który otrzyma dotację z budżetu Miasta Słupska, jest zobowiązany do:

- poddania się okresowej kontroli,

- składania sprawozdań z realizacji zadania,

- wyodrębnienia w ewidencji księgowej środków otrzymanych na realizację umowy,

- dostarczenia na wezwanie oryginałów dokumentacji związanej z realizacją zadania, celem kontroli prawidłowości wydatkowania dotacji oraz kontroli prowadzenia właściwej dokumentacji z nią związanej.

- w rozliczeniu dotacji nie będą uwzględniane dokumenty finansowe wystawione przed datą zawarcia umowy.

VIII. Na realizację wymienionego zadania w budżecie miasta na 2008 r. zabezpieczone były środki finansowe w wysokości 100.000,00 zł.


Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
23 czerwca 2009
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
26 czerwca 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek