Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

Informacja w sprawie zamiany lokalu na lokal w budynku mieszkalnym w Słupsku przy ul. Herbsta 1A

data wystawienia: 27.08.2009 13:02
status: zamknięte

Słupsk, 26.08.2009r.

Prezydent Miasta Słupska

informuje, że w miesiącu październiku 2009 r. zostanie oddany do użytku nowo budowany budynek mieszkalny przy ulicy Herbsta 1A w Słupsku.

W budynku będą mieszkania jedno, dwu i trzypokojowe o powierzchni:
M-1 od 30,48 m² do 30,75 m² (12 lokali)
M-2 od 50,94 m² do 54,53 m² (21 lokali)
M-2 54,53 m² ( 3 lokale) przystosowane dla osób niepełnosprawnych

poruszających się na wózkach inwalidzkich M-3 od 66,47 m² do 66,90 m² (12 lokali)
W powyższych mieszkaniach opomiarowane jest zużycie ciepłej i zimnej wody oraz centralne ogrzewanie.
O zamianę dotychczas zajmowanego lokalu na lokal w nowo budowanym budynku może ubiegać się osoba, która spełnia łącznie następujące warunki:
1. Posiada prawo najmu do zajmowanego lokalu w zasobie mieszkaniowym gminy,
2. Najemca lub współnajemca nie posiada tytułu najmu lub prawa własności do innego lokalu mieszkalnego lub domku jednorodzinnego na terenie gminy,
3. Opróżni i wyda wynajmującemu lokal dotychczas zajmowany w stanie nadającym się do ponownego wynajęcia,
4. W okresie jednego roku poprzedzającego rozpatrzenie wniosku najemca nie miał względem wynajmującego zaległości w czynszu i opłatach niezależnych od wynajmującego za okres dłuższy niż jeden miesiąc.

5.Posiada stałe źródło dochodów, a średni udokumentowany miesięczny dochód na jednego członka gospodarstwa domowego w okresie trzech miesięcy poprzedzających złożenie wniosku wynosi nie mniej niż:

a) gospodarstwo jednoosobowe - 125% najniższej emerytury tj.843,88 zł,

b) gospodarstwo 2-4 osobowe - 100% najniższej emerytury tj.675,10 zł,

c) gospodarstwo 5-cio i więcej osobowe - 75% najniższej emerytury tj.506,33 zł.
6. Wywiązuje się z obowiązku utrzymywania dotychczas zajmowanego lokalu we właściwym stanie technicznym i sanitarnym oraz przestrzega regulaminu porządku domowego, co powinno być potwierdzone na piśmie przez zarządcę,

Podstawa prawna; § 15 uchwały NR X/116/07 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 25 kwietnia 2007 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miejskiej Słupsk /z póź. zmian./
Przy wyborze kandydatów do dokonania zamiany w celu poprawy warunków zamieszkiwania pierwszeństwo przysługuje:
1/ najemcy lokali o najwyższych dochodach,
2/ najemcy samodzielnych lokali mieszkalnych w rozumieniu ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali /Dz. U. z 2000 r. Nr. 80, poz. 903 z póź. zmian./, którzy do dyspozycji wynajmującego przekażą lokal o największej powierzchni mieszkalnej.
W przypadku braku ofert dotyczących lokali samodzielnych, uwzględniane będą oferty najemców lokali niesamodzielnych i socjalnych.


Wnioski o zamianę będą wydawane a następnie przyjmowane w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2009 r. w Wydziale Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słupsku /pok. nr 14/.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr. telefonu 84-88-331 lub 84-88-324 .

Wnioski o zamianę rozpatrywane będą przez Komisję kwalifikacyjną powołaną Zarządzeniem Prezydenta Miasta Słupska.

Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do zamiany mogą składać odwołanie do Prezydenta Miasta w terminie 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia. Po tym terminie odwołania nie będą rozpatrywane.


Podmiot publikujący:
Urząd Miejski w Słupsku
Informację wytworzył:
Anna Grabuszyńska Dyrektor Wydziału
Data wytworzenia:
27 sierpnia 2009
Informację opublikował:
Magdalena Kamińska
Data publikacji:
31 sierpnia 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek