Ogłoszenia

Strona główna
Biuletyn Informacji Publicznej

II otwarty konkurs ofert dla podmiotów uprawnionych na wspieranie wykonania zadania publicznego w zakresie polityki społecznej w 2009 roku

data wystawienia: 29.09.2009 9:25
status: zamknięte

II konkurs ofert na wspieranie wykonania zadań publicznych

w zakresie polityki społecznej w 2009 roku


Na podstawie Uchwały Nr XXIX/419/08 Rady Miejskiej w Słupsku z dnia 29 października 2008 roku w sprawie przyjęcia programu współpracy Gminy Miejskiej Słupsk z organizacjami pozarządowymi na 2009 rok


PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA

ogłasza II otwarty konkurs ofert dla podmiotów uprawnionych na wspieranie wykonania zadania publicznego w zakresie polityki społecznej w 2009 roku


Przez podmioty uprawnione do udziału w konkursie rozumie się:

a) organizacje pozarządowe,

b) osoby prawne i jednostki organizacyjne działające na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczpospolitej Polskiej, stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz gwarancji wolności sumienia i wyznania,

c) spółdzielnie socjalne,

d) jednostki podległe i nadzorowane przez Urząd Miejski w Słupsku.


I. W ramach konkursu wspierane będą zadania z zakresu:

przeciwdziałania ubóstwu i wykluczeniu społecznemu poprzez udzielanie schronienia, zapewnienie posiłku oraz niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym.


II. Przewidywana wysokość środków publicznych na realizację wymienionego zadania w 2009 roku wynosi – 50 000 zł


III. Zasady przyznawania dotacji:

1. Wnioski o dofinansowanie projektów mogą składać podmioty uprawnione, realizujące zadania z obszaru polityki społecznej, wymienione w pkt. I.

2. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem zawartym w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 grudnia 2005 roku w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz.U. Nr 264 poz. 2207). Wnioski dostępne będą w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego pod adresem internetowym www.um.slupsk.pl .

3. Wymagane załączniki:

3.1 aktualny odpis potwierdzający wpis do właściwej ewidencji lub rejestru (KRS) lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób reprezentujących,

3.2 aktualny statut podmiotu uprawnionego,

3.3. sprawozdanie merytoryczne i finansowe z działalności podmiotu za ubiegły rok lub w przypadku krótszej działalności – za okres tej działalności,

3.4. oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo o zamówieniach publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177),

3.5. pełnomocnictwo do działania w imieniu organizacji (w przypadku, gdy umowę o dotację podpisują osoby inne niż umocowane do reprezentacji zgodnie z rejestrem),

3.6. oświadczenie osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu danego podmiotu, o nie prowadzeniu przeciwko podmiotowi ubiegającemu się o udzielenie dotacji, egzekucji na podstawie przepisów prawa cywilnego.

4. W przypadku, gdy podmiot uprawniony, składa kilka ofert w konkursie, wymagane załączniki winien złożyć do jednej z ofert, a w pozostałych zamieścić informację o umieszczeniu załączników.

5. Oferty niezgodne ze wzorem, niekompletne lub złożone po terminie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.

6. Uruchomienie środków na realizację zadania nastąpi na podstawie umowy zawartej pomiędzy Prezydentem Miasta Słupska a podmiotem, którego oferta została wybrana.


IV. Termin i warunki realizacji zadania:

Zadanie winno być wykonane w 2009 roku i realizowane w taki sposób, by w maksymalnym stopniu podmiotami działań byli mieszkańcy Słupska.


V. Termin składania ofert.

Oferty na realizację wymienionych zadań należy przesłać pocztą lub składać w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach opatrzonych nazwą i adresem oferenta z adnotacją „II Konkurs 2009 – POLITYKA SPOŁECZNA” wraz z określeniem nazwy zadania do Urzędu Miejskiego w Słupsku – Wydział zdrowia i Spraw Społecznych, Pl. Zwycięstwa 1, w terminie do 30 dni od daty opublikowania ogłoszenia o konkursie.

Informacja o zamknięciu konkursu zostanie opublikowana na stronach Urzędu Miejskiego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu bez podania przyczyny oraz przesunięcia terminu składania ofert.


VI. Termin, tryb i kryteria wyboru ofert

1. Komisja Konkursowa powołana przez Prezydenta Miasta Słupska rozpatrzy złożone oferty w terminie do 20 października br.

2. Komisja Konkursowa dokona podziału środków, biorąc pod uwagę:
2.1. zgodność projektu z zadaniami statutowym,

2.2. wartość merytoryczną projektu,

2.3. możliwość realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę tj. baza lokalowa i zasoby rzeczowe oraz kwalifikacje osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację projektu,

2.4. budżet zadania, w tym: koszt realizacji zadania, wysokość wkładu własnego
(z uwzględnieniem nakładów finansowych, rzeczowych i kadrowych), współudział innych źródeł finansowania, wkład pracy wolontariuszy,

2.5. współpracę z innymi podmiotami przy realizacji zadania,

2.6. wykonanie zadań zleconych podmiotowi w okresie ostatnich dwóch lat,
z uwzględnieniem terminowości ich realizacji oraz sposobu rozliczania otrzymanych środków finansowych,

2.7. perspektywy kontynuacji projektu,

2.8. wyłącznie oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów.

3. Decyzję o wsparciu realizacji wybranych zadań podejmuje Prezydent Miasta Słupska w terminie 14 dni od dnia zakończenia postępowania konkursowego.


Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
21 września 2009
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
29 września 2009
Nazwa pliku:
II otwarty konkurs ofert
Podmiot publikujący:
Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
Informację wytworzył:
Andrzej Kaczmarczyk - Zastępca Prezydenta Miasta Słupska
Data wytworzenia:
21 września 2009
Informację opublikował:
Rafał Jeka
Data publikacji:
29 września 2009

Urząd Miejski w Słupsku

Urząd Miejski w Słupsku
Plac Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

tel.: (59) 84 88 300
fax: (59) 84 23 583

urzad@um.slupsk.pl

Skrytki ePUAP:
/MiastoSlupsk/SkrytkaESP
/MiastoSlupsk/ESP

NIP URZĘDU: 839-31-22-476
REGON URZĘDU: 000590645

Dane dla kontrahentów

MIASTO SŁUPSK
76-200 Słupsk
Plac Zwycięstwa 3

NIP MIASTA: 839-10-05-507
REGON MIASTA: 770979625
KOD TERYT: 22-63-01-1

Godziny pracy Urzędu

poniedziałek: 7:30 – 16:30
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piątek: 7:30 - 14:30

Obsługa w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

- Referat Rejestracji Pojazdów
- Referat Ewidencji Kierowców (prawa jazdy)
- Referat Ewidencji Ludności
- Referat Dowodów Osobistych
- Referat Obsługi Przedsiębiorców

oraz w Urzędzie Stanu Cywilnego

odbywa się w następujących godzinach:
7:45 – 16:00 poniedziałek
7:45 – 15:00 wtorek – czwartek
7:45 – 14:00 piątek