Nabór na stanowisko Dyrektora w Wydziale Polityki Przestrzennej
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy:
Dyrektora Wydziału Polityki Przestrzennej
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
1. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe o kierunku urbanistyka lub architektura;
-
co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy;
-
dobra znajomość przepisów związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym, znajomość procedur administracyjnych związanych z planowaniem i zagospodarowaniem przestrzennym oraz uchwalaniem planów miejscowych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:
-
wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnienie podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego;
-
być zatrudniona lub wykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej;
-
być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą;
-
posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej ze spółek;
-
prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.
- mile widziane posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności architektonicznej bez ograniczeń;
-
praca w administracji publicznej przez co najmniej 2 lata;
-
praca na stanowiskach kierowniczych przez co najmniej 2 lata;
-
staż pracy w zawodzie architekta;
-
mile widziana przynależność do izby architektów lub do izby inżynierów budownictwa;
-
mile widziana znajomość języka obcego;
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
predyspozycje i zdolności menedżerskie;
-
odporność na stres;
-
dobra organizacja pracy;
-
wysoka kultura osobista;
-
obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
-
umiejętność argumentowania, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Polityki Przestrzennej.
Ważniejsze zadania:
Koordynacja i nadzór nad:
I. W zakresie planowania przestrzennego:
-
wykonywaniem czynności formalno – prawnych związanych z przystąpieniem do sporządzania, opracowania i zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;
-
pracami i tworzeniem Lokalnego Programu Rewitalizacji, Strefy Rewitalizacji i Miejscowego Planu Rewitalizacji;
-
opracowywaniem i zmianą miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;
-
sporządzaniem analiz i koncepcji programowo – przestrzennych oraz innych opracowań urbanistycznych i architektonicznych;
-
prowadzeniem monitoringu urbanistycznego miasta Słupska;
-
wykonywaniem czynności formalno – prawnych związanych z procedurami planistycznymi.
II. W zakresie urbanistyki i architektury:
-
rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o warunkach zabudowy wraz ze sporządzeniem szczegółowej analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu oraz ich zmian;
-
rozpatrywaniem wniosków i wydawaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz ich zmian;
-
wydawanie wpisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Słupska;
-
wydawaniem postanowień na podział nieruchomości.
III. Zadaniami w zakresie działań związanych z ochroną zabytków.
IV. Zadaniami w zakresie działań Działu Rewitalizacji Miasta.
V. Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
-
wysiłek umysłowy;
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością.
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem (do pobrania na str. bip);
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania na str. bip);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2);
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego;
-
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
-
w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Polityki Przestrzennej”, w terminie do dnia 14 listopada 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa Rady Ministra z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 7 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
DYREKTORA WYDZIAŁU POLITYKI PRZESTRZENNEJ
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, została wybrana:
Pani Beata Samborska zam. Słupsk.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydatów zgodnie z kryterium punktowym, w której Pani Beata Samborska uzyskała najwyższą liczbę punktów tj. 24 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Pani Krystyna Danilecka-Wojewódzka - Prezydent Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 3 listopada 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Jereczek
- Data publikacji:
- 1 grudnia 2016