Nabór na stanowisko Dyrektora w Wydziale Budownictwa
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR NA
wolne stanowisko pracy:
Dyrektora Wydziału Budownictwa
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony
1. Wymagania niezbędne:-
obywatelstwo polskie;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie wyższe o kierunku architektura lub budownictwo;
-
co najmniej 5-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku, którego nabór dotyczy;
-
posiadanie uprawnień projektowych w specjalności: architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej;
-
dobra znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na ww. stanowisku tj. znajomość przepisów prawa, postępowania administracyjnego oraz prawa budowlanego;
-
znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Jednocześnie osoba zatrudniona na powyższym stanowisku nie może:
-
wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnienie podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółki prawa handlowego, o ile nie została zgłoszona do objęcia takich stanowisk przez jednostki samorządu terytorialnego;
-
być zatrudniona lubwykonywać innych zajęć w spółkach prawa handlowego, które mogłyby wywołać podejrzenie o ich stronniczość lub interesowność;
-
być członkiem zarządu, rady nadzorczej lub komisji rewizyjnej spółdzielni, z wyjątkiem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej;
-
być członkiem zarządu fundacji prowadzącej działalność gospodarczą;
-
posiadać w spółkach prawa handlowego więcej niż 10 % akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego – w każdej ze spółek;
-
prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem w prowadzeniu takiej działalności; nie dotyczy to działalności wytwórczej w rolnictwie w zakresie produkcji roślinnej i zwierzęcej, w formie i zakresie gospodarstwa rodzinnego.
-
praca w administracji publicznej przez co najmniej 2 lata;
-
praca na stanowiskach kierowniczych przez co najmniej 2 lata;
-
staż pracy w zawodzie architekta lub inżyniera branży budowlanej;
-
mile widziana przynależność do izby architektów lub do izby inżynierów budownictwa;
-
mile widziana znajomość języka obcego;
-
wiedza w zakresie administracji publicznej, w szczególności samorządu terytorialnego;
-
doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi;
-
umiejętność pracy pod presją czasu;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
predyspozycje i zdolności menedżerskie;
-
odporność na stres;
-
dobra organizacja pracy;
-
wysoka kultura osobista;
-
obowiązkowość i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków;
-
umiejętność argumentowania, komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Kierowanie pracą podległych pracowników oraz realizacja zadań ujętych w Regulaminie Wydziału Budownictwa.
Ważniejsze zadania:
Koordynacja i nadzór nad:
-
wydawaniem decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów;
-
przyjmowaniem zgłoszeń budów i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę;
-
wydawaniem zaświadczeń związanych z prowadzonymi inwestycjami budowlanymi oraz o samodzielności lokalów mieszkalnych lub użytkowych;
-
przeprowadzeniem rozpraw administracyjnych w sprawach budowlanych, wymagających szczególnego wyjaśnienia;
-
przekazywaniem do organu odwoławczego odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia, wydawanych w toku prowadzonego postępowania;
-
współpraca z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego;
-
prowadzeniem elektronicznego rejestru wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę i rejestru zgłoszeń (system RWDZ);
-
sporządzaniem zestawień zbiorczych o prowadzonych postępowaniach do celów statystycznych i informacyjnych (sprawozdania B-05, B-06 i GUNB-3);
-
przeprowadzanie konsultacji społecznych i dialogu społecznego pod względem merytorycznym w ramach kompetencji wydziału.
Inne wynikające z kierowania pracą Wydziału i zarządzania podległymi pracownikami.
4. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
-
wysiłek umysłowy;
-
zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością.
-
list motywacyjny;
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem (do pobrania na str. bip);
-
oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania na str. bip);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2);
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dokumentu poświadczającego znajomość języka obcego;
-
zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy;
-
w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przez okres co najmniej 5 lat - kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności tj. odpis z ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z KRS;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
6. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
7. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Dyrektora Wydziału Budownictwa”, w terminie do dnia 10 listopada 2016 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą :
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Referacie Kadr Wydziału Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa Rady Ministra z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Referacie Kadr.
Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 7 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
Dyrektora Wydziału Budownictwa
Informuję, że w wyniku naboru na w/w. stanowisko, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna nie dokonała wyboru Dyrektora Wydziału Budownictwa, ponieważ w trakcie trwania postępowania jedyna kandydatka zrezygnowała z dalszego udziału w naborze.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Pani Krystyna Danilecka-Wojewódzka - Prezydent Miasta Słupska
- Data wytworzenia:
- 25 października 2016
- Informację opublikował:
- Małgorzata Jereczek
- Data publikacji:
- 8 grudnia 2016