stanowisko ds. prowadzenia baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Geodezji i Katastru
ROBERT BIEDROŃ
PREZYDENT MIASTA SŁUPSKA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko pracy
ds. prowadzenia baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępnianie zasobu geodezyjnego i kartograficznego
w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Wydziału Geodezji i
Katastru
w wymiarze etatu: pełnym
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU
PLAC ZWYCIĘSTWA 3, 76-200 SŁUPSK
Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
-
wykształcenie średnie geodezyjne lub wyższe geodezyjne;
-
co najmniej 3- letni staż pracy w przypadku wykształcenia wyższego geodezyjnego, 7 lat w przypadku wykształcenia średniego geodezyjnego;
-
co najmniej 3- letnie w przypadku wykształcenia wyższego geodezyjnego lub 7-letnie w przypadku wykształcenia średniego geodezyjnego doświadczenie zawodowe w jednostkach (firmach) wykonawstwa geodezyjnego lub prowadzenia działalności gospodarczej obejmującej usługi geodezyjne lub pracy w urzędach administracji publicznej realizującej zadania z zakresu geodezji i kartografii;
-
kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;
-
pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;
-
dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.
II. Wymagania dodatkowe:
-
praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego mile widziana.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. aktualizacją baz danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępnianiem danych zgromadzonych w tych bazach.
IV. Ważniejsze zadania:
-
prowadzenie aktualizacji baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wynikającej z dokumentacji przyjętej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
-
sporządzanie zawiadomień o dokonanych zmianach w operacie ewidencyjnym, gdy zmiana dotyczy punktów granicznych położonych na granicy Miasta Słupska i Powiatu Słupskiego;
-
przekazywanie Wojewódzkiemu Inspektorowi Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Gdańsku:
- na koniec każdego miesiąca- danych ewidencyjnych granicy gminy i powiatu Miasto Słupsk na potrzeby aktualizacji :Państwowego rejestru granic i
powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju”;
- innych danych do aktualizacji wynikających z realizacji zadań lub ustaleń organu nadzoru;
-
udostępnianie materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w szczególności w postaci elektronicznej;
-
udostępnianie danych Powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego na potrzeby realizacji zadań publicznych (w trybie art. 15 ustawy o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne);
-
informatyzacja materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego udostępnianych na potrzeby realizacji bieżących wniosków oraz zgłoszeń prac geodezyjnych i kartograficznych;
-
współpraca z autorami TurboEWID do prowadzenia baz danych części powiatowej państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie zgodności oprogramowania z obowiązującymi przepisami lub udoskonaleniami programu;
-
wydawanie licencji dla udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;
-
naliczanie opłat za udostępnianie materiałów zasobu poprzez wydawanie Dokumentu Obliczenia Opłaty;
-
przygotowywanie decyzji administracyjnych w prowadzonych sprawach w przypadku wystąpienia sporu co do zakresu udostępnionych materiałów lub wysokości ustalonej opłaty za udostępnione materiały;
-
udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;
-
obsługa prowadzonych spraw i dokumentów w programie Mdok i TurboEWID;
-
wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału, zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.
V. Warunki pracy na stanowisku:
-
uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;
-
długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
-
wymuszona pozycja ciała;
-
budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno –sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.
VI. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
-
list motywacyjny;
-
dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);
-
kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą – przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;
-
kwestionariusz osobowy;
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;
-
inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);
-
kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;
-
w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;
-
dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej).
VII. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.
VIII. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko ds. prowadzenia baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępnianie zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Katastru” w terminie do dnia 29 sierpnia 2017 r.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru”.
Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.).
Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,72 %.
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
W URZĘDZIE MIEJSKIM W SŁUPSKU, PLAC ZWYCIĘSTWA 3
NA STANOWISKO:
stanowisko ds. prowadzenia baz danych zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego
w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej Wydziału Geodezji i Katastru.
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko, został wybrany Pan Damian Mikołajczyk
zam. Potęgowo.
Uzasadnienie dokonanego wyboru:
Komisja Rekrutacyjna dokonała w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej oceny kandydata zgodnie z kryterium punktowym, w której Pan
Damian Mikołajczyk uzyskał najwyższą liczbę punktów tj. 22 na 30 możliwych do uzyskania.
- Podmiot publikujący:
- Wydział Zarządzania Kadrami
- Informację wytworzył:
- Z up. Prezydenta Edyta Kostarczyk Dyrektorka WZK
- Data wytworzenia:
- 14 sierpnia 2017
- Informację opublikował:
- Ewa Siastacz
- Data publikacji:
- 1 września 2017